حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل عددی گلکسی نوت 9 تایید شد: سامسونگ SM-N960

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات زیادی درباره گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) در ترنجی خوانده ایم. تقریبا می توانیم حدس بزنیم که با چه پرچمداری برای نیمه دوم سال 2018 سامسونگ رو به رو خواهیم بود. یکی از مواردی که عموما اولین بار درباره دستگاه های جدید لو می رود، مدل عددی آن هاست اما خب به هر حال درباره گلکسی نوت 9 اینطور نبود. امروز به صورت غیر رسمی مدل عددی گلکسی نوت 9 تایید شد و احتمالا سامسونگ SM-N960 خواهد بود.

سامسونگ SM-N960

سامسونگ SM-N960

همانطور که در سند لو رفته بالا می بینید، نام شماره ساخت های متفاوت گلکسی نوت 9 با شماره مدل سامسونگ SM-N960 دیده می شود. خب مشخصا وقتی شماره مدل گلکسی نوت 8 سامسونگ SM-N950 است و نسل های پیش نیز با یک روال قابل پیشینی نام گذاری شده اند، پس می توان گفت که این یک موضوع کاملا قابل پیش بینی و موضوع عجیبی نیست.

تا کنون جذاب ترین شایعه گلکسی نوت 9 را می توان این دانست که شاید باتری گلکسی نوت 9 بین 3850 تا 4000 میلی آمپری باشد و پس از آن قطعا اینکه حداقل حافظه گلکسی نوت 9 برابر 128 گیگابایت خواهد بود و تایید حافظه رم 8 گیگابایت می تواند جذاب ترین ها باشندرنگ های گلکسی نوت 9 هم مشخص شده که 5 رنگ از جمله قهوه ای خواهد بود.

در ترنجی خواندیم که تاریخ معرفی گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 9 زودتر از انتظار خواهد بود و پس از آن دیدیم تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 احتمالا 18 مرداد باشد. این یعنی تقریبا 50 روز دیگر باید شاهد رونمایی از گلکسی نوت 9 باشیم. نظر شما چیست؟ گلکسی نوت 9 می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلطان گرون قیمت داره میاد!

Milad7

بدجوري منتظر نوت٩ و ايفون ايكس اس پلاس هستم

mTAAHAAm

به سلامتی کی سایت رفع فیلتر می شه?

Peiman

فک کنم هیچ وقت

mTAAHAAm

انشاءالله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)