حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های گلکسی نوت 9 مشخص شد، 5 رنگ از جمله قهوه ای

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ عموما تنوع رنگ خوبی برای پرچمدارهای خود در نظر می گیرد و در گذشته این به دلیل پلاستیکی بودن اما حالا به دلیل شیشه ای بودن آن هاست. هر چند درصد بسیار زیادی از کاربران رنگ های عمومی مشکی و سفید را انتخاب می کنند ولی رنگ های خاص همیشه طرفدار خاص خود را دارند. سامسونگ مدت هاست که با رنگ سفید خداحافظی کرده و به صورت عمومی و در عرضه اولیه آن را معرفی نمی کند. در حقیقت آخرین پرچمدار سامسونگ که رنگ سفید داشت گلکسی اس 7 بود! حالا رنگ های گلکسی نوت 9 مشخص شد که 5 رنگ از جمله قهوه ای خواهند بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

رنگ های گلکسی نوت 9

رنگ های گلکسی نوت 9

رنگ های گلکسی نوت 9

این پنج رنگ گرفته و تاریک رنگ هایی هستند که گلکسی نوت 9 خواهد داشت. لطفا ما را سرزنش نکنید و از خود بپرسید که آیا نمی شد رنگ های شاداب تری هم در نظر گرفته شود؟ رنگ های گلکسی نوت 9 بر اساس شایعه بالا عبارت خواهند بود از: مشکی، خاکستری، قهوه ای، آبی و بنفش. خب این رنگ ها، رنگ های جذابی هستند اما نه واقعا باید مثلا رنگ قرمز یا سفید هم در بین آن ها می بود، اینطور نیست؟

هر چند هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما این شایعه می تواند تا حدود زیادی به دلیل آن چه که ما از سامسونگ سراغ داریم، صحیح باشد. این رنگ ها هر چه که باشند انتظار می رود که همانند نسل های پیش آلومینیوم آن هم رنگ قاب پشتی است ولی قاب جلویی مشکی است.

تا کنون درباره گلکسی نوت 9 خواندیم که دوربین گلکسی نوت 9 (Galaxy note 9) پیشرفت ویژه ای خواهد داشت و نگاهی به یک رندر با کیفیت از گلکسی نوت 9 داشتیم اما هیجان انگیزترین شایعه تا کنون درباره گلکسی نوت 9 را می توان باتری گلکسی نوت 9 بین 3850 تا 4000 میلی آمپری دانست.

نظر شما چیست؟ گلکسی نوت 9 می تواند دستگاه جذابی برای شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

آقای عطایی نمیخواهین در مورد یو اس بی تایپ سی و فست شارژر آیفون های آینده چیزی بنویسید؟

Milad7

قهوه اي رنگ جديد و خاصيه!
اما با اين اوضاع نميشه گوشي پرچمدار خريد! قيمت ايفون ايكس ٢٥٦ امروز به مرز ١٠ ميليون رسيد!

Peiman

شخصا از رنگهاش خوشم نیومد مخصوصا آبی و قهوه ایش

جذاب و خاص.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)