حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت 9 بدون دکمه شاتر عرضه می شود؟!

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز بود که در ترنجی خواندیم گلکسی نوت ۹ دارای دکمه شاتر فیزیکی خواهد بود و دلایل خوبی برای باور کردن این شایعه وجود داشت. از تصویری که از قاب گلکسی نوت 9 و شایعاتی بعدی می توانستیم چنین تصوری داشته باشیم اما امروز در تصویری دیگر نشان داده می شود که آن زائده مربوط به دکمه فیزیکی شاتر نیست و گلکسی نوت 9 بدون دکمه شاتر عرضه می شود؟! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در قاب گلکسی نوت 9 این برآمدگی مربوط به دو سوراخ ریز برای آویزان کردن بند است

در این تصویر که به عنوان تصویر اصلی مطلب مشاهده می کنیم، به سادگی عنوان می شود که این برآمدگی مربوط به دو سوراخ ریز برای آویزان کردن بند است. این موضوعی است که در خیلی از قاب های موبایل حضور ندارد اما امکان خیلی خوبی است. نمی دانم چقدر به یاد دارید یا نه اما در زمان های نه چندان دور این ویژگی جز قابلیت های خود موبایل بود و اساسا آویزان کردن بند یکی از مواردی بود که همه کاربران به آن اعتقاد داشتند.

به صورت کلی به نظر می رسد که گلکسی نوت 9 هم احتمالا همانند گلکسی نوت 8 با چهار دکمه که یکی از آن ها دکمه بیکسبی است، ارایه خواهد شد. البته که دکمه شاتر روی لبه سمت چپ خیلی عجیب بود، حداقل برای ما و تصور ما، چون واقعا موقعیت مناسبی برای دکمه شاتر نیست و اگر روی لبه راست باشد خیلی راحت تر می توان از آن استفاده کرد.

تا کنون درباره گلکسی نوت 9 می دانیم که رنگ های گلکسی نوت 9 مشخص شد و 5 رنگ از جمله قهوه ای خواهد داشت، باتری گلکسی نوت 9 بین 3850 تا 4000 میلی آمپری خواهد بود، دوربین گلکسی نوت 9 (Galaxy note 9) پیشرفت ویژه ای خواهد داشت و در نهایت اینکه تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 احتمالا 18 مرداد باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دکمه شاتر می تواند چقدر برای شما اهمیت داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

واقعا نیازی ب دکمه شاتر نیست
خبر بد اینکه قراره واردات موبایل با دلار ۶۵۰۰ تومنی وارد بازارشه
یعنی نوت۹ چیزی حدود ۷ تومن!!

Peiman

اون بند واقعی نیست و کاملاً مشخصه که فوتوشاپ شده

دکتر رسول آریان

ماشاالله. اسفند دود کن برای خودت! خب معلومه که اون بند ادیت نرم افزاریه. خود منبع کشیده اون بند رو که مردم بهتر متوجه بشن. به تصویر زیر نگاه کن:
http://uupload.ir/files/rfvd_1.jpg

منظور اون دوتا سوراخ روی قاب هست. برای درک بهتر بندش رو هم کشیده.

Peiman

شما حتما باید تمام حرفات رو با طعنه و کنایه بزنی ؟؟؟ حتما به این کارتون هم افتخار میکنید و فکر میکنید خیلی شاخین! ? تأسف .‌..

Milad7

اگه يه همچين سوراخي داشته باشه خيلي زشته

Amin

نظر منم همینه.
چون تو سامسونگ میشه با کلید ولوم عکس گرفت.
نیازی به دکمه‌ی شاتر اختصاصی نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)