حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلندگوی یکپارچه با نمایشگر یک گام به سوی گلکسی اس 10 کم حاشیه تر

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

ماه گذشته سامسونگ در SID 2018 تعدادی از نوآوری های خود را در صنعت نمایشگر رونمایی کرد که یکیاز آن ها را می توان بلندگوی یکپارچه با نمایشگر دانست. این می تواند یک گام به سوی گلکسی اس 10 کم حاشیه تر باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این یک موضوع جدید نیست چون پیش از این و حدودا دو سال پیش شاهد ارایه می میکس شیائومی با این فناوری بودیم. همچنین ویوو نکس اس (Vivo NEX S) و ویوو نکس ای (Vivo NEX A) این ویژگی را دارند اما چیزی که مورد سامسونگ را خاص می کند به طور مشخص نمایشگر دو لبه خمیده QHD+ و حتی شاید پر رزلوشن تر آن است که با این فناوری مجهز خواهد شد. این به صورت مشخص به سامسونگ اجازه می دهد که اگر فکری به حال دوربین سلفی بکند، حاشیه بالای نمایشگر کاملا به صفر برساند بدون اینکه نیاز به بریدگی نمایشگر داشته باشد!

اجازه بدهید یک ویدیو جذاب از نمایشگاه مذکور و غرفه سامسونگ ببینیم:

 

از جمله موارد بسیار هیجان انگیز نمایش داده شده در این نمایشگاه می توان به نمایشگر 3D بدون نیز به عینک، قابلیت لمس نمایشگر زیر آب و نمایشگری با چگالی تصویر 1200PPI اشاره کرد. بله، 1200 پیکسل در هر اینچ مربع که در یک پنل 2.43 اینچی به رزلوشن 4K قرار داده شده اند و دو عدد از این نمایشگرها درون یک هدست واقعیت مجازی قرار خواهند گرفت! همچنین نمایشگرهای شفاف، نمایشگرهای قاب لول شدن و نمایشگرهای منعطف نیز در این نمایشگاه از سوی سامسونگ به نمایش گذاشته شده بودند.

نظر شما چیست؟ گلکسی اس 10 اولین موبایل سامسونگ با بلندگوی یکپارچه با نمایشگر خواهد بود؟ درباره کیفیت، بلندی و شفافیت صدا هم باید گفت بسیار خوب و بدون هیچ مشکلی است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

هیجان انگیز ترین گوشی سامسونگه قطعا

ahmad

خیلی دوس دارم بدونم چه شکلی خواهد بود

عالیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)