حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ویوو نکس (Vivo NEX) دوربین سلفی بالاجهنده را نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | ویوو

شایعات متنوعی درباره ویوو نکس (Vivo NEX) شنیده ایم. دستگاهی که قرار است نسخه تجاری ویوو اپکس (Vivo APEX) باشد اما مشخص نیست این تجاری شده چه بهایی خواهد داشت! اگر ویوو اپکس را بخواهیم شاهد باشیم باید دوربین سلفی به صورت بالاجهنده یا همان پاپ آپ در نظر گرفته شود اما شایعات به ما می گویند که ویوو نکس (Vivo NEX) با دروبین سلفی روی لبه پایین دیده شده است. امروز اما تا تیزری رسمی به نظر می رسد ویوو نکس (Vivo NEX) یا دوربین سلفی بالاجهنده ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تیزر ویوو نکس

تیزر ویوو نکس

تیزر رسمی ویوو برای تاریخ 22 خرداد و با تمرکز بر جام جهانی را در ترنجی دیدیم. این پوستر نیز همین تاریخ را مشخص کرده است ولی اسمی از ویوو اپکس دیده نمی شود. ویوو نکس (Vivo NEX) احتمالا دستگاهی است که در این مراسم رونمایی شود و این از روی پوستر هم مشخص است اما چیزی که ما می خواهیم از این پوستر استخراج کنیم، نام یا تاریخ معرفی نیست چون آن ها را از قبل می دانستیم، موضوع مهم را می توان در وضعیت دوربین سلفی دانست!

شایعات درباره دوربین سلفی ویوو نکس و البته طراحی کلی آن کمی متناقضند، برخی می گویند ویوو نکس همان ویوو اپکس است که به صورت تجاری عرضه می شود اما سوال اینجاست که اگر دقیقا همان است چه نیازی به تغییر نام وجود دارد؟ مشخصا تفاوت هایی وجود دارد، مثلا چیزی که من احتمال زیادی به حذف شدن آن می دهم، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بسیار بزرگ ویوو اپکس است!

با این تیزر جدید اما ویوو می خواهد تایید کند دوربین سلفی ویوو نکس به صورت بالا جهنده (پاپ آپ) ارایه خواهد شد. نظر شما چیست؟ کدام یک انتخاب بهتری است؟ دوربین سلفی روی لبه پایین یا دوربین سلفی پاپ آپ؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من با قطعه مکانیکی مخالفم خدایی، زود خراب میشه

BeFair

ولی خب دوربین لبه پایین هم خودش خیلی ضایعه 🙂

علی شیخ زاده

امیدوارم نکس و اپکس یکی نباشن و اپکس همونی باشه که تو تیزر ها هست خیلی شگفت انگیزه

Soraygoular

دوست عزیز طبق اطلاعات فاش شده‌ ویو سه مدل از vivo nex رو میده یکی همین مدل vivo nex یکی vivo nex s و دیگری vivo nex a که دو مدل a و s انحصاری برای چین هستند و حاشیه پایین دارند و مدل vivo nex مدل جهانی و همونیه که تو تیزر ها دیدیم

دکتر رسول آریان

که اینطور. ممنون.

Naranj

رو حاشیه پایین که جالب نیست.این یکی جهنده باشه ببینیم چطوره

قطعا من طرفدار دوربین پاپ آپ‌ هستم. همچنین متنفر از دوربین در لبه پایین.

Amir Hossein

لنوو زد 5 همراه با ناچ معرفی شد.تمام تبلیغاتی که درباره تمام صفحه بودنش منتشر شده بود همش دروغی بیش نبود

Soltane.Ehsas

یه سؤال کاملا بی ربط
به نظرتون Mi Max 2 بگیرم؟

Soltane.Ehsas

صفحه بزرگ ، باطری‌ خوب ، حافظه خوب ، پردازنده مناسب ، فست شارژ و …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)