حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 بخریم یا منتظر گلکسی اس 10 بمانیم؟

نوشته

5 سال قبل | 19 دیدگاه | سامسونگ

چند ماهی از معرفی گلکسی اس 9 میگذرد و میلیون ها عدد از آن تا کنون فروخته شده است. با این وجود گزارش های تایید نشده ای وجود دارند مبنی بر اینکه فروش اس 9 انتظارات سامسونگ را برآورده نکرده است. علت این امر نداشتن تغییرات گسترده نسبت به گلکسی اس 8 اعلام شده است. مشخصا یک گروه از مشتریانی که از خرید اس9 امتناع کرده اند مردم زادگاه سامسونگ یعنی کره جنوبی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به این سوال پاسخ بدهیم که آیا گلکسی اس 9 بخریم یا منتظر گلکسی اس 10 بمانیم؟


میلیون ها نفر از طرفداران سامسونگ که هم اکنون گلکسی اس 8 دارند تمایلی به خرید سری جدید اس ندارند و بجای آن منتظر معرفی اس 10 مانده اند. این یک قائده کلی هست که گوشی های پرچمدار در حال گران شدن هستند و مشتری ها گوشی های خود را برای مدت بیشتری استفاده میکنند. حال سوال این هست که شما باید گلکسی اس 9 بخرید یا منتظر اس 10 بمانید؟ دراینجا چند نفر از اعضای سایت sammobile به این پرسش جواب داده اند:

Danny Dorresteijn 

اگر شما هم اکنون صاحب یک اس 8 هستید این به اولویت های شما بستگی دارد. اگر شما کسی هستید که با گوشی خود تعداد زیادی عکس میگیرید قطعا بایستی اس 9 را بخرید چون این گوشی مجموعه ای از بهترین امکانات عکاسی را ارائه می دهد نسبت به تمام گوشی هایی که تا کنون از سامسونگ معرفی شده اند. با این وجود سوالی که هم اکنون باید از خود بپرسید این هست که ایا میتوانید با دوربین گوشی حال حاضر خود زندگی! کنید برای 6 ماه دیگر یا نه؟
اگر جواب مثبت هست باید برای اس 10 صبر کنید برای اینکه بهبودهای واضحی در دوربین ان دریافت خواهی کرد. و یا اگر احساس میکنید نیاز به تغییر جت خود دارید شاید سوئیچ از سری اس به سری نوت با خرید نوت 9 در دو ماه اینده اقام خوبی باشد

(این آقا به گوشی فقط از دریچه دوربین نگاه می کند انگار نه انگار قطعات و کاربردهای دیگری هم گوشیهای هوشمند دارند!)

 

Martin Reinders 

همانطور که شما اشاره کردید که گوشیهای پرچمدار در حال گران شدن هستند این امکان وجود دارد که سامسونگ اندکی گوشی سال بعد خود را گران کند.اگر شما 750 دلار برای خرید گوشی کنار گذاشته اید قطعا منتظر گلکسی اس 10 بمانید.سال اینده دهمین سالگرد تولید این سری است که ما میتوانیم انتظار تغییرات شگرفی را در این مدل شاهد باشیم و خرید ان ارزش بالایی خواهد داشت.
اگر قصد پرداخت این مقدار پول را برای گوشی جدید ندارید من باز هم پیشنهاد میکنم منتظر معرفی اس 10 بمانید برای اینکه با امدن مدل جدید اس 9 مقداری ارزانتر خواهد شد.

(این کارشناس نگاه منطقی تری به مسئله داشت ولی خیلی اصرار دارد که در هر صورت منتظر بمانید! )

 

Abhijeet Mishra 

من فکر میکنم همه این چیزها بستگی دارد به اینکه شما چه نگاهی به چیزهایی که اس 10 به مناسبت دهمین سالگرد سری اس با خود خواهد آورد داشته باشید. همچنین بستگی دارد به اینکه شما تصمیم گرفته اید که اس9 بخرید یا اس9 پلاس.اس9 پلاس مجموعه ای عالی از امکانات با نکات منفی اندک است.در واقع همان جایگاهی را نسبت به اس 8 دارد که اس 7 نسبت به اس6  داشت. بلوغ زبان طراحی و رفع نواقصی که اس 8 پلاس داشت. اگر شما اس 8 دارید به همان قناعت کنید و منتظر اس 10 باشید.
اما دوباره اگر شما هیجان زده اید نسبت به چیزهایی که اس10 با خود خواهد اورد مثل سنسور اثر انگست زیر پنل چند ماه انتظار ارزش ان را خواهد داشت. اگر نمی خواهید صبر کنید اس9 پلاس را بخرید. اگر چشمتان دنبال سایز 5.8 اینچی اس 9 هست پس آن را بخرید در صورتی که دو سال از عمر گوشی خودتان گذشته و می توانید با امکانات متوسط مثل باتری متوسط کنار بیایید. همچنین نداشتن دوربین دو گانه و فاقد امکان لایو فوکوس در تصاویر بوکه.

(بنظرم این فرد خانم هست چون خیلی لطیف به موضوع نگاه میکند!.نظر شما چیه؟! البته اباجیت برای ما نااشنا هست! )

 

Adnan Farooqui 

گلکسی اس 8 یک مهاجرت بزرگ بود برای سامسونگ نسبت به انچه قبل از ان داشت بطوری من بیاد دارم میلیونها نفر بلافاصله انرا تهیه کردند و روزها با اشتیاق از ان استفاده میکردند.سامسونگ ان فرمول موفق را روی اس10 ادامه داد اما ممکن هست من اگر بعنوان فردی نباشم که هر حرکت سامسونگ را زیر نظر دارم به این گوشی(گلکسی اس 9) توجهی نخاهم داشت.این مورد مثل میلیونها نفر از دارندگان اس8 هست که نمیتوانند توجیه کنند پرداخت مبلغی را برای اپگرید گوشی خود به اس 9 بدلیل نداشتن تغییر انچنانی نسبت به اس 8. حقیقت دیگر این هست که تولید کننده ها قادر نیستند تغییرات انقلابی در گوشیهای خود در هر سال ایجاد کنند که وجود اس 7 و اس 9 این مطلب را تایید میکنند.
اگر شما حتی یک گوشی قدیمی تر مثل گلکسی اس 7 یا نوت 5 دارید من باز هم پیشنهاد میکنم منتظر اس 10 بمانید چون اینجا می توانید با پول خود اش بیشتری بخورید! (ارزش خرید بالاتری دارد) سامسونگ قصد دارد تکنولوزیهای جدیدی مثل سنسور زیر پنل و دوربین3 گانه را استفاده کند.بجز این با اندروید پی از جعبه بیرون می اید و گارانتی میکند که تا 2021 اپدیت دریافت کند.

(بنظرم نظرات این شخص کاملتر و منطقی تر بود فقط فامیل ضایعی دارد!)

تا به اینجا نظرات وب سایت Sammobile را خواندید که کاربر محترم ترنجی با نام کاربری Narenj برای ما ارسال کرده بودند. و اما نظر من، سینا عطایی از ترنجی:

اگر شما گلکسی اس 8 دارید، نباید گلکسی اس 9 بخرید! خیلی ساده است، حتی اساسا گلکسی اس 9 طراحی نشده که طرفداران گلکسی اس 8 را به خود جلب کند بلکه اگر شما گلکسی اس 7 یا به عقب تر دارید، باید به فکر تعویض باشید، حتی نه اینکه باید تعویض کند! گلکسی اس 9 دستگاه بسیار خوبی است که با ارتقا در دوربین و صدا از گلکسی اس 8 برتر است (البته اگر پیشرفت های معمول چیپست را در نظر نگیریم که خب نمی شود! مثلا من یک ویدیو 4K به طول 3:30 که 635 مگابایت حجم داشت را روی گلکسی اس 8 نتوانستم به روانی گلکسی اس 9 باز کنم!) اما اینکه شما بخواهید برای این ارتقا متحمل هزینه حدودا 2 میلیون تومانی در بازار فعلی بشیوید، قطعا و بدون شک پاسخ شما خیر است!

 

شما گلکسی اس9 را خریده اید؟ با ما اشتراک بگذارید به چه دلایلی این گوشی را خریده اید و یا اگر قصد خرید اس10 را دارید دلایلتان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

فعلا خریدش منطقی نیس بنظرم چون نوت رو هم پیش رو داریم

mostafa3

پس باید منتظر دلار 10000تومنی هم موند واسه s10
این چیزای که گفتید واسه ما ایرانیا صدق نمیکنه
ولی اون طرف آب هم میشه s9 خرید هم آیفون x چند روز بعدشم s10
ولی اینجا باید منتظر معرفی j10 سامسونگ باشیم خخخ
عقب گرد

pedram_01

سلام سری نوت با اس طرفدار هاشون فرق داره سری نوت مخاطبین خاص خودشو داره

peugeot2

اس 9 را با دلار 7000 تومانی بخریم یا منتظر اس 10 با دلار 17000 هزار تومانی باشیم

siavash-t

فکر می کنم همون سیاست تعویض گوشی بعد ۲ نسل حداقل برای گوشیهای سامسونگ منطقی باشه. از اس ۷ به اس ۹ یا از اس ۶ به اس ۸.

mTAAHAAm

احتمالا اسفندماه وارد بشه
حدس من اینه که بالای5 م. قیمت داشته باشه.

Naranj

اگر سه دوربین داشته باشه از ۶۵۰۰ کمتر نمیدن.حاضرم شرط ببندم

Yas

من سامسونگ ندارم اما اگه اس۷ و داشتم صبر میکردم برا اس۱۰
بالاتر از اس۷ واقعا ارزش تعویض نداره چون قیمت خیلی بالایی داره اس۱۰ تو ایران ک نمیشه ب آسونی خرید

Soltane.Ehsas

دیگه هر کسی نمیتونه پرچمداره بگیره

Abrm

اگه بخوایم منتظر S10 باشیم باید از همین الان بریم هزار دلار بخریم یه جا قایمش کنیم.چون هیچی که نه باید 7 ملیون پول بدین واسه s10.تازه اگه خیلی خوشبینانه نگاه کنیم:/

BeFair

نه خدایی یک نسل به یک نسل زیاده

Soltane.Ehsas

با عرض پوزش
میخوام یه گوشی تا 1.500.000 بگیرم به نظرتون Mi Max 2 بگیرم یا mate 10 lite ؟
یا اگه گوشی دیگه ای سراغ دارین معرفی کنین
البته mi max 2 رو بخاطر باطریش دوس دارم بگیرم ولی‌ میترسم صفحه بزرگش‌ اذیت کنه به نظرتون چه کنم ؟
با تشکر

Soltane.Ehsas

ممنون

به نظر منم اگر کسی S8 داره صبر کنه.

Amin

من گوشی قبلیم A5 2016 بود؛ دو سالم ازش گذشته بود، خریدم

ALiKiNG

شرمنده بابت اسپم
دو تا سوال داشتم اقای عطایی خوشحال میشم جواب بدین
1.گوشی های لایو دمو ارزش خرید دارن؟با تعویض برد میشه قابلیت مکالمه رو بهشون اورد؟
2.با توجه به اینکه اس ام اس های لاگین تلگرام فیلتره بنظرتون منطقیه ک با تلگرام های تقلبی مثل تلگرام طلایی لاگین کنیم بعد با یک تلگرام اصلی لاگین کنیم اون اکانت تلگرام طلایی رو لاگ اوت کنیم و ورود دو مرحله ای رو فعال کنیم؟
شرمنده بازم بابت اسپم

دکتر رسول آریان

من چند روز پیش هم تست کردن، پیامک های ورودی مسدود نبود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)