حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نکس (Vivo NEX) در قالب یک ویدیو و چند تصویر لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | ویوو

شایعات زیادی درباره ویوو نکس (Vivo NEX) در ترنجی خوانده ایم. آخرین شایعات به ما می گویند که مثل اکثر دستگاه های دارای قابلیت های شگفت انگیز، اکثر این قابلیت های شگفت انگیز تنها در یک نسخه خاص ارایه می شوند و نسخه های دیگری وجود دارد که چنین ویژگی هایی ندارند. امروز ویوو نکس (Vivo NEX) در قالب یک ویدیو و چند تصویر لو رفته و بد نیست نگاهی به آن ها داشته باشیم.

در این ویدیو که در آن سعی می شود به مدل دستگاه اشاره مستقیمی نشود، ابتدا کاربران را با محتوای نمایش داده شده روی ویوو نکس (Vivo NEX) درگیر می کنند و سپس به نمایشگر و دوربین سلفی بالاجهنده می پردازند. دوربین سلفی نظر خیلی ها را به خود جلب می کند اما آنطور که از خروجی آن مشخص است، کیفیت خیلی دلچسبی ندارد، البته نمی توان هنوز قضاوت کرد. جالب است شخصی که دستگاه را در دست دارد و بین مردم می چرخد سر یک تک شاخ را روی بدنش دارد. این می تواند طعنه ای به انیموجی (Animoji) اپل باشد یا اینکه می خواهد بگوید شاید ویوو نکس هم قابلیتی مشابه دارد؟ تا جایی که ما می دانیم گزینه دوم نمی تواند باشد چون سیستم تشخیص عمق صحنه در آن کادر دوربین جای نمی گیرد.

اما تصاویر زیر نیز از ویوو نکس (Vivo NEX) منتشر شده که شنیده ها را تایید می کند:

دوربین سلفی بالاجهنده، حاشیه نمایشگر کم که آن هم فقط در لبه پایین حضور دارد و دوربین دوگانه روی قاب پشتی که هنوز مشخصاتی دقیقی درباره آن نداریم اما وقتی روی تصویر زوم کنید و البته کمی دقت به خرج دهید، عبارت لرزشگیر اپتیکال چهار محوره را می بینید که بالای دوربین نوشته شده است! به نظر نمی رسد که ویژگی خیلی منحصر به فردی باشد که بخواهید روی بدنه دستگاه آن را بنویسید، اما خب!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ویوو نکس برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soltane.Ehsas

این لو رفتن هم داستانی شده واسه خودش
همه چی قبل از معرفی رسمی لو میرن

Naranj

مثل اینکه این واقعی هست!
پشتش هم شیک هست

heptagon

کاملا بی حاشیه هم نیست!
ولی خوبه

BeFair

آره ولی همین که ناچ نداره قشنگه

ahmad

دیگه به اینجور تیزرها هم اعتماد ندارم

Amir Hossein

این گوشی به کلمه بدون حاشیه نزدیک تر شده

به نظرم جالبه در نوع خودش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)