حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید اینستاگرام امکان بازنشر استوری که شما در آن منشن شده باشید را می دهد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

دور روز پیش بود که ترنجی خواندیم احتمالا مدت ویدیوهای اینستاگرام به یک ساعت افزایش پیدا کند و پس از آن جزئیات بیشتری منتشر شد که به ما می گفت بخش کاملا جدیدی برای ویدیوهای یک ساعته اینستاگرام در تاریخ 30 خرداد رونمایی می شود. در همین گیر و دار اما آپدیت جدید اینستاگرام امکان بازنشر استوری که شما در آن منشن شده باشید را می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این قابلیت جدید داشته باشیم.

حدودا شش ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم قابلیت Repost در اینستاگرام در حال تست است و پنج ماه پس از آن قابلیت انتشار مجدد پست اینستاگرام در استوری رسما ارایه شد. قابلیت انتشار مجدد پست اینستاگرام در استوری یا ریپست (Repost) در استوری ویژگی جذابی است که اگر شما پستی را پسندیدید، می توانید آن را در استوری خود به اشتراک بگذارید. این کار بسیار راحت است. روی علامت دایرکت کنار گزینه های کامنت و لایک تپ کنید، حالا اولین گزینه که “Create a Story With This Post” را بزنید! به همین راحتی!

حالا اما امکان بازنشر استوری که شما در آن منشن شده باشید ارایه شده است. به این معنی که اگر یکی از دوستان شما یک استوری با شما گذاشته باشد، شما می توانید آن استوری را در استوری خود ری_استوری (!) کنید. زمانی که شما در استوری شخصی منشن شوید، این موضوع به صورت یک پیام در دایرکت شما اعلام می شود. حالا دکمه ای با عنوان “Add This to Your Story” ارایه شده تا شما بتوانید آن استوری را در استوری خود به اشتراک بگذارید!

همچنین شما در حین پروسه دوباره به اشتراک گذاری استوری دوست خود، می توانید آن را ویرایش کنید، به آن GIF (تصویر متحرک) اضافه کنید و هر کار دیگری که در استوری خود می توانید انجام دهید، انجام دهید. همچنین پس از به اشتراک گذاری استوری دوست تان توسط شما، یک لینک به پروفایل وی زیر استوری وجود خواهد داشت که کاربران می توانند با آن پروفایل دوست شما را چک کنند. البته این قابلیت برای پروفایل های عمومی ممکن است.

این قابلیت در اینستاگرام نسخه 48 اندروید و iOS  ارایه شده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید از قابلیت اینستاگرام استفاده کنید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یه سری اپلیکیشن ها هست برای ذخیره استوری دیگران. اول با اونها استوری هر کسی رو که خواستی ذخیره میکنی، بعد که ذخیره شد، میذاریش توی استوری خودت. دیگه ربطی هم نداره که ما اونجا منشن شده باشیم یا نه.

یکسری اپلیکیشن های جانبی هستن، امکاناتی دارن که خود اینستاگرام نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)