حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محدود شدن تعداد نمایش استوری اینستاگرام با آپدیت جدید این پلتفرم

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، شبکه‌های اجتماعی

طی سال‌های اخیر، ویژگی استوری (Story) اینستاگرام به یک قابلیت بسیار کاربردی تبدیل شده است.برای انتشار مطالب به مدت کوتاه، استوری بهترین گزینه است. اما با این وجود، زیاد و بیش از حد بودن استوری‌ها خود یک معضل جدی است. به همین دلیل شاهد محدود شدن تعداد نمایش استوری اینستاگرام با آپدیت جدید این پلتفرم باشیم. با ترنجی همراه باشید.

محدود شدن تعداد نمایش استوری اینستاگرام

اینستاگرام تقریبا بی سر و صدا شروع به اعمال تغییرات در ویژگی مهم خود یعنی استوری‌ها کرده است. تعداد محدودی از کاربران قبلا با سیستم نمایش استوری‌های جدید مواجه شده‌اند که تعداد نمایش استوری‌ها را بیش از حد کاهش می‌دهد. در این سال‌ها، اینستاگرام به یک ابزار تاثیرگذار در فرهنگ مجازی کاربران تبدیل شده است. این پلتفرم اجتماعی، شیوه تعامل مردم جهان با یکدیگر را متحول کرده است و فلسفه جدیدی را در مورد نحوه ارتباط آن‌ها به جلو پیش می‌برد.

در طول سال‌ها، یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام، بخش استوری آن بوده است. این ویژگی نسبتا ساده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌هایی را به اشتراک بگذارند که فقط برای ۲۴ ساعت قابل مشاهده هستند و پس از آن ناپدید می‌شوند. معمولا محتوایی که ارزش اشتراک گذاری در یک پست اختصاصی را ندارد، از طریق استوری به اشتراک گذاشته می‌شوند. در حال حاضر، کاربران می‌توانند تا ۱۰۰ استوری را به طور همزمان به اشتراک بگذارند.

بخاطر عنوان خبر اصلا نگران نباشید زیرا این تعداد احتمالا ثابت باقی می‌ماند، اما اینستاگرام تعداد استوری‌هایی را که مستقیما از طریق نوار استوری اختصاصی قابل مشاهده هستند را  محدود می‌کند.

محدود شدن تعداد نمایش استوری اینستاگرام

به طور معمول، کاربران می‌توانند به سادگی روی این بخش تپ زده و تمام داستان‌های به اشتراک‌ گذاشته‌ شده توسط حساب‌هایی را که دنبال می‌کنند (تا زمانی که به طور خودکار به کاربر بعدی منتقل شوند) مشاهده کنند. با این تغییرات جدید، کاربران قبل از رفتن به استوری‌های کاربر بعدی که دنبال می‌کنند، نهایتا و حداکثر ۳ استوری را مشاهده خواهند کرد. کاربران همچنان این قابلیت را خواهند داشت که تمام استوری‌های یک حساب خاص را ببینند، اما برای این کار باید روی دکمه اختصاصی «نمایش همه استوری‌ها» ضربه بزنید تا پست‌هایی بیش از سه مورد اول نمایش داده شود.

به گفته PhoneArena، پیامدهای این امر نسبتا آشکار است. این کاربر به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت استوری اینستاگرام اکانت‌هایی را که دنبال می‌کنند، بدون نیاز به صرف زمان زیادی روی یک حساب کاربری، مرور کنند. زمانی که به نحوه استفاده تولید کنندگان محتوا از اینستاگرام توجه کنیم، مشخصا مشکلی برای آن‌ها به وجود می‌آید. به عنوان یک گروه خاص، آن‌ها برای تبلیغ محتوای خود و کسب درآمد، بسیاری از اوقات از استوری استفاده می‌کنند.

در حال حاضر، هیچ جدول زمانی مشخصی از زمان عرضه آپدیت طرح‌بندی جدید استوری‌ها وجود ندارد. هنوز هم از نظر تئوری امکان پیاده سازی برخی از ترفندها وجود دارد. اگر این تغییر به طور گسترده منتشر شود، مطمئنا بر نحوه درک همه کاربران از استوری‌های اینستاگرام تاثیر می‌گذارد. کاربران و خصوصا تولید کنندگان محتوا حالا باید به دقت فکر کنند که چگونه از سه پست خود بیشترین بهره را خواهند برد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان