حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت انتشار مجدد پست اینستاگرام در استوری رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد. به عبارت بهتر اینستاگرام قابلیت های کپی شده زیادی دارد که از اسنپ چت یا دیگر سرویس ها الهام گرفته شده است اما اصرار زیادی دارد بر اینکه قابلیت ریپست (Repost) یا همان انتشار مجدد پست در اینستاگرام نباشد! حالا اما این قابلیت به شکل بهتری در اینستاگرام در دسترس است! امروز قابلیت انتشار مجدد پست اینستاگرام در استوری رسما ارایه شده و در ادامه با هم در ترنجی به آن خواهیم پرداخت.

اینکه شما بخواهید یک پست را در صفحه خود به اشتراک بگذارید تا دیگران ببینند اما این پست تا همیشه روی پروفایل شما باقی بماند خب خیلی جالب نیست! تصور کنید تایم لاینی را که خود از پست های شما سرریز شده و بخواهید پست های دیگران را نیز در آن داشته باشید! اساسا اینستاگرام قابلیت استوری (Story) (ممنونم که به این قابلیت نمی گویید هیستوری!) را از اسنپ چت کپی کرد تا کاربرانی که تراکتورطور پست می گذاشتند، پست های موقت روزانه خود را استوری کنند تا پس از 24 ساعت حذف و بعدها، آرشیو شود.

حالا این دو قابلیت در هم ادغام شده اند. قابلیت انتشار مجدد پست اینستاگرام در استوری یا ریپست (Repost) در استوری ویژگی جذابی است که اگر شما پستی را پسندیدید، می توانید آن را در استوری خود به اشتراک بگذارید. این کار بسیار راحت است. روی علامت دایرکت کنار گزینه های کامنت و لایک تپ کنید، حالا اولین گزینه که “Create a Story With This Post” را بزنید! به همین راحتی!

این قابلیت به مرور زمان به حساب های کاربری اینستاگرام اضافه می شود. در حالت پیش فرض شما فقط پست حساب های عمومی اینستاگرام را می توانید به اشتراک بگذارید. اگر شما صفحه عمومی هستید که نمی خواهید تصویر شما در استوری دیگران به اشتراک گذاشته شود، می توانید این موضوع را از بخش تنظیمات اعمال نمایید اما واقعا چه کسی هست که با صفحه عمومی چنین چیزی بخواهد!؟ به خصوص اینکه آی دی (شناسه) صفحه اصلی نیز زیر آن تصویر در استوری قرار می گیرد!

نظر شما درباره قابلیت انتشار مجدد پست اینستاگرام در استوری چیست؟ به نظر ما در آینده نزدیک خیلی شاهد آن خواهیم بود!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بیشتر چیزهایی که اینجا مینویسید از تغییرات اینستاگرام، برای ما فعال نیست و بعد از گذشت چند هفته هم همچنان ما چنین گزینه های رو نداریم.
اصلا قرار هست برای ما هم ارائه بشه یا این چیزها برای از ما بهترانه!

Peiman

http://s9.picofile.com/file/8326718984/IMG_20180518_163606.jpg

? سایت رسمی ت.لگرام زمان آپدیت تلگ.رام با قابلیت بلاک‌چین را مشخص کرد؛ ۱۰ تیرماه ۹۷ ارائه نسخه و ۱۱ خرداد فن‌آوری «تون» بارگذاری خواهد شد

جدیدا تو چند تا از کانال های تلگر.امی منتشر شده . احتمالا صحت داشته باشه

دکتر رسول آریان

مرسی از اینکه سعی میکنی ما رو از جدیدترین اخبار مربوط به تلگرام مطلع کنی.

توی کانال رسمی تلگرام یعنی @telegram که فعلا خبری نیست. آخرین خبر این کانال مربوط هست به ۳ فروردین. در مورد آپدیت ۴.۸.۵ بوده.

آخرین توییت پاول دورف هم مربوط هست به ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت که در مورد مسدود شدن تلگرام در روسیه هست. تشکر کرده از مردم روسیه برای حمایت اونها از تلگرام و …

در کانال شخصی پاول دورف در تلگرام به آدرس @durov هم خبری نیست. اونجا هم آخرین پست مربوط بوده به ۱۰ اردیبهشت و تشکرش از مردم روسیه.

در صفحه توییتر Telegram Messenger هم خبری نیست. آخرین پست مربوط بوده به ۳ فروردین که خوشحالی کرده از اینکه تعداد کاربران فعال در ماه به ۲۰۰ میلیون رسیده.

در صفحه شخصی پاول دورف در اینستاگرام هم خبری نیست. آخرین پستش مربوط هست به ۲ اردیبهشت و در مورد پرتاب اون موشک های سفید کاغذی در روسیه بوده. حتی استوری هم گذاشته در این مدت و انگار نه انگار. برای خودش توی امارات خوش میگذرونه.

در سایت رسمی تلگرام هم خبری نیست. آخرین خبر مربوط بوده به ۲ فروردین که خوشحالی کرده از اینکه تعداد کاربران فعال در ماه رسیده به ۲۰۰ میلیون.

من ۶ تا منبع رو چک کردم:
۱- سایت رسمی تلگرام
۲- کانال رسمی تلگرام در خود تلگرام
۳- کانال شخصی پاول دورف در تلگرام
۴- صفحه رسمی تلگرام در توییتر
۵- صفحه شخصی پاول دورف در توییتر
۶- صفحه شخصی پاول دورف در اینستاگرام

حالا اینکه این شمارش معکوس ها و این زمان بندی ها دقیق از کجا میاد، خدا میدونه.

REZA

بنظرم لینک معتبر بدین بهتره تا عکس

Yas

والا همون قابلیتی که اگه اسکرین شات از قسمت استوری طرف میگرفتی اطلاع میداد ب طرف
هنوز برا من فعال نشده
اینک پیش کش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)