حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش اشتراک گذاشتن موزیک از Apple Music در استوری اینستاگرام

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

همیشه به اشتراک گذاشتن آنچه که شما در حال گوش دادن به جهان هستید، خوشایند است. اگر شما مشترک Apple Music هستید، می توانید مسیر پخش آنلاین خود را در بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی از جمله اینستاگرام به اشتراک بگذارید. اجازه بدهید آموزش اشتراک گذاشتن موزیک از Apple Music در استوری اینستاگرام را با هم برای کاربران این پلتفرم داشته باشیم.

Apple Music در استوری اینستاگرام

Apple Music در استوری اینستاگرام

Apple Music در استوری اینستاگرام

شما می توانید آهنگ در حال پخش خود از اپل موزیک را مستقیما در استوری های اینستاگرام با فرمت زیبا، مانند آنچه در بالا نشان داده شده است، به اشتراک بگذارید. اگر همه شما برای این کار آماده هستید و اتفاقاً یک حساب کاربری اینستاگرام نیز دارید، مراحل زیر را دنبال کنید.

توجه: برای این کار باید اینستاگرام را دانلود کرده و وارد سیستم شوید. شما همچنین به یک اشتراک کاملاً فعال Apple Music در آیفون خود نیاز دارید، خب مشخصا این را قبلاً می دانید، نه؟ مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1. برنامه اپل موزیک را راه اندازی کنید.

مرحله 2. هر آهنگی را که می خواهید به عنوان استوری در اینستاگرام به اشتراک بگذارید پخش کنید.

مرحله 3. روی سه نقطه درست در کنار نام و آهنگ هنرمند ضربه بزنید تا گزینه های بیشتری را ارائه دهید.

مرحله 4. به اشتراک بگذارید.

مرحله 5. در ردیف برنامه هایی که می توانید آهنگ را با آنها به اشتراک بگذارید، اینستاگرام را پیدا کنید. اگر نمایش داده نمی شود، روی دکمه بیشتر در انتهای ردیف گزینه ها ضربه بزنید.

مرحله 6. برنامه Music اکنون آهنگ در حال پخش را به یک Story تبدیل می کند و سپس می توانید آن را مستقیماً در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. بسیار زیبا، درست است؟

به یاد داشته باشید، این ویژگی اشتراک گذاری مختص iOS 13.5 و بالاتر است. اگر نسخه دیگری از سیستم عامل پایین تر 13.5 را اجرا می کنید، به هیچ وجه نمی توانید از این ویژگی استفاده کنید. شما کاربر اپل موزیک هستید؟ این روش برای شما پاسخگو بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yasin77

اشتراک اپل موزیک میخوام😬

Milad7

شما کاربر اپل موزیک هستید؟ نه اصلا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)