حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید شیائومی به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره دارد؟

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

تا پیش از پایان اردیبهشت فکر می کردیم که پرچمدار 2018 شیائومی باید می 7 (Mi 7) باشد اما نه چندان با تعجب در ترنجی خواندیم که شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) به جای شیائومی می 7 به مناسبت هشتیمن سالگرد فعالیت این شرکت عرضه می شود. پس از آن حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در ویدئویی لو رفت و پریروز بود که رسما تایید شد شیائومی می ۸ (Xiaomi Mi 8) رسما ۱۰ خرداد رونمایی خواهد شد. حالا در حالی که 6 روز تا معرفی رسمی شیائومی می 8 فرصت باقی مانده است، این شرکت یک تیزر جدید منتشر کرده که می توان گفت در آن به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره دارد. در ادامه با ترنجی باشید تا نگاهی به این تیزر داشته باشیم.

تیزر رسمی شیائومی می 8

تیزر رسمی شیائومی می 8

هر چه با بخش ترجمه از روی تصویر گوگل ترنسلیت کلنجار رفتیم هیچ داده قابل فهمی از نوشته روی پوستر ارایه نکرد اما به صورت کلی درباره باز شدن قفل دستگاه صحبت می کند. خب درست در دایره عدد 6 هم شاهد یک طرح دایره ای با نورهای درخشان هستیم که به صورت مستقیم می تواند به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره کند. شما هم حتما مثل ما می دانید که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر روی پنل های OLED ارایه می شود و برای شناسایی اثرانگشت شما نوری از زیر نمایشگر منتشر می شود. این دقیقا شبیه به همان چیزی که در این تصویر می بینیم.

همچنین پیش از این شایعه استفاده سیستم تشخیص چهره 3 بعدی شبیه به فیس آی دی (Face ID) آیفون X برای شیائومی می 8 را نیز شنیده بودیم که به دلیل لو رفتن پنل جلویی آن بود. بریدگی بالای نمایشگر در این پنل کشیده تر از دیگر نمونه های اندرویدی و تقریبا به اندازه آیفون X است که شامل روزنه هایی بیشتر از آن چیزی که برای دوربین سلفی است می شود. البته برخی احتمال استفاده از دوربین سلفی دوگانه را هم می دهند!

به هر حال این شایعاتی است که وجود دارد. شما چطور فکر می کنید؟ شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) چطور دستگاهی خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

منتظریم ببینیم چه کار کرده…

Sample

جالبه!!!
خبرها رو که دنبال می‌کردم اولین شرکتی که در مورد سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌ی نمایش صحبت کرد سامسونگ بود ولی در عمل داریم می‌بینیم که بعضی از شرکتا گوشی با همچین فناوری معرفی کردن و خیلیاشونم طی ماه‌های آینده معرفی خواهند کرد.
با توجه به اخبار ضدونقیض درمورد نوت۹ به نظر میاد سامسونگ قصد استفاده از این فناوری رو نداره و منتظر مونده تا ببینه کی اپل ازش استفاده خواهد کرد که بعدش ازش استفاده کنه و احتمالا اخرین شرکت دارای همچین فناوری سامسونگ خواهد بود. (می‌دونم الان طرفدارن سامسونگ میان میگن هدف سامسونگ رفع کردن ایراداتش هست و خیلی براش مهمه که تا یه فناوری به بلوغ نرسیده ازش استفاده نکنه ولی نکته‌ش اینجاس که معمولا هم با وجود اینکه حداقل ۶ ماه بعد از اپل از یه فناوری استفاده می‌کنه ولی اکثر مواقع توانایی رقابت با اپل رو نداره= سنسور اثر انگشت، چیپست ۶۴ بیتی، واقعیت افزوده و…)
البته امیدوارم دوستان سامسونگی ناراحت نشن.

mTAAHAAm

به احتمال زیاد از حسگر ادغام شده با صفحه نمایش استفاده کنه

علی شیخ زاده

کسی از زمان معرفی می مکس ۳ خبر نداره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)