حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک میلیون دستگاه شیائومی می 8 در 18 روز به فروش رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

چینی ها پس از معرفی دستگاه هایی شایسته در بازار موبایل، حالا کم کم از موفقیت فروش خود می گویند. چندی پیش در ترنجی خواندیم که یک میلیون وان پلاس 6 در مدت 22 روز به فروش رسید و حالا نوبت به شیائومی است که این آمار را تقویت کند و مدت زمان فروش یک میلیون دستگاه از پرچمدار خود را به 18 روز تقلیل بدهد. بله، یک میلیون دستگاه شیائومی می 8 در 18 روز به فروش رفته و در ادامه با هم در این زمینه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

شیائومی می 8

شیائومی می 8

همانطور که در توییت بالا می بینید، خانواده شیائومی می 8 شامل می 8 اس ای، می 8 و می 8 اکسپلورر مجموعا در مدت 18 روز به فروش یک میلیون دستگاه رسیده اند. خب البته اینکه یک دستگاه میان رده نیز در بین این خانواده وجود دارد می توان در کمک به فروش بیشتر و سریع تر نسبت به وان پلاس  6 که تنها یک پرچمدار است، داشته باشد اما نمی توان از این حقیقت چشم پوشید که چینی ها در مسیر صحیح قرار دارند و می توانند به خوبی رشد کنند تا زنگ خطری بزرگ برای دیگر شرکت های باشند.

جالب است که شیائومی نموداری برای بهترین فروش آنلاین خود منتشر کرده که آن را پایین تر با هم می بینیم:

فروش شیائومی می 8

فروش شیائومی می 8

در این نمودار بیشتر کمک به فروش آنلاین خانواده شیائومی می 8، فروشگاه Flipkart با بیش از نصف فروش (54٪) در صدر،‌ آمازون با حدود یک سوم (30٪) در رتبه دوم و سایت شیائمی با 14٪ در رتبه چهارم قرار دارد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید خانواده شیائومی می 8 (Mi 8) می تواند دستگاه های موفقی باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

خوب فروخته

Shiral

شاید خیلی ها با من مخالف باشند اما یک میلیون این گوشی یک میلیون وان پلاس اونم پرچمدار نشون میده حداقل دوتا پانصد هزار تا سهم برندهای مشهور را توی یک ماه بلعیدن درسته نسبت به فروش سامسونگ و اپل هیچه اما این سرعت رشد فوق العاده است.حتی با وجودی که شاید نوآوری چندانی خصوصا در وان پلاس از خودشون سنتز نکردند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)