حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش حافظه داخلی آیفون 7 به 512 گیگابایت!

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

انسان های خلاق همواره کارهای مفیدی انجام می دهند و اگر می بینید کار مفیدی انجام نمی شود و شما خیلی هیجان زده نمی شوید، بدانید انسان های خلاق کم شده اند. خیلی از کارهایی که به نظر نشدنی می رسند، توسط این افراد شدنی می شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با دیدن امکان افزایش حافظه داخلی آیفون 7 به 512 گیگابایت یکی از کارهای انجام شده توسط یک فرد خلاق آشنا شویم.

آیفون ها همیشه از نظر حافظه داخلی عجیب بوده اند! از آن جا که استیو جابز دوست نداشت شما دستگاه ساخت اپل را سیخ بزنید (!) ترجیح می داد همیشه چیز بسته و مهروموم تحویل کاربر داده شود. از همین جهت امکان افزایش حافظه داخلی علاوه بر اینکه به دلیل جلوگیری از عواقب استفاده از کارت حافظه جانبی، به دلیل منافع مالی بیشتر در آیفون ها ممکن نیست. اولین آیفون با در سال 2007 با حافظه داخلی پیش فرض 4 گیگابایت و انتخاب دوم 8 گیگابایتی عرضه میشد که برای آن زمان واقعا بی نظیر بود اما بعد ها اپل حتی تا آیفون 6 ترجیح می داد حافظه داخلی پیش فرض همان 16 گیگابایت باشد و این واقعا ظلم بود!

هر چند آیفون های 2017 یعنی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X نسخه 256 گیگابایتی وجود دارد و هر چند تا پیش از معرفی هوآوی میت آر اس (Mate RS) موبایل 512 گیگابایتی تولید نشده بود اما آیپد پرو با حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه شده است! بله، درست همین برقی که در چشم شما زد به حقیقت پیوسته است! یک تکنسین خوش ذوق حافظه داخلی 512 گیگابایتی آیپد پرو را با روشی نه چندان راحت و قابل اجرا توسط هر شخصی، روی آيفون 7 قرار داده است، البته دقیقترش را بخواهید در این ویدیو آیفون 7 پلاس 512 گیگابایتی را می بینیم:

 

تصورش را بکنید با یک موبایل نیم ترابایتی می توانید چه آرشیوی را همیشه همراه خود داشته باشید! البته اگر این موبایل من باشد همیشه 1 یا 2 گیگابایت حافظه خالی دارد که برای هر کاری نیاز دارم مرور کنم دقیقا چه چیزی روی این حافظه وجود دارد که آن را پر کرده است! نظر شما چیست؟ آیفون 7 512 گیگابایتی دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Quality

البته واقعا دیگه بیشتر از همون 256 دیگه خییلی زیاده!
اصلا چه نیازی هست آدم توی گوشیش مثلا 100 فیلم فول اچ دی بخواد داشته باشه یا چندین هزار آهنگ؟!
الان دیگه با این سرویس های استریم فیلم و آهنگ دیگه اصلا نیازی به آرشیو نیست!
بعضی سرویس های داخلی اینترنت شون هم رایگانه اما خب قطعا کامل نیستن و بدرد همه نمیخوره ولی کم کم بهمین سمت دنیا حرکت میکنه و چندین سال دیگه اصلا نیازی به حافطه های به این زیادی نیست و فقط شاید بدرد فیلم گرفتن طولانی بخورن که اصولا موبایل وسیله فیلم گرفتن طولانی مدت نیست!
در آینده بنظرم حتی دستگاه هایی که استفاده میکنیم پردازنده هم یا ندارن یا یک پردازنده خیلی معمولی دارن و کارای سنگین تر از طریق پردازنده های کوانتومی با اینترنت انجام خواهد شد
اما در کل نمیدونم چرا ولی لپتاپ ها نه موبایل های امروزی چندان حس فوق‌العاده ای به آدم نمیدن و برعکس کامپیوتر های هنگی قدیم یک حس دیگه ای داشتن 🙂

Peiman

چقدر جالب بود.
البته اکثر کاربرا نیازی به حافظه ۵۱۲ ندارن با این حال ممکنه یه عده محدودی به همچین حافظه ای نیاز داشته باشند

SHAHAB_MSD

برا همیچین سیستم عاملی که دسترسی به فایل های گوشی نداری همچین حافظه ایی بدرد نمیخوره بنظر من

BeFair

نیم ترابایت!!!!
دو سه سال پیش هارد اکسترنال 512 می خریدن مردم

jamal9

من که اصلا با سیستم عامل آیفون راحت نیستم
همونطور که شهاب عزیز هم گفت اصلا همین که به فایل ها دسترسی نداری خودش عذابه…
من شخصا کسی هم که از لپ تاپ بیشتر استفاده میکنم تا گوشی، ولی ارتباط خیلی زیادی بین لپ تاپ و گوشیم هست و دائما در انتقال فایل بینشونم، مثلا با گوشیم فایل دانلود میکنم و انتقال میدم به گوشیم، دقیقا همین الان 30 گیگ با گوشیم دانلود کردم و میخام انتقال بدم به لپ تاپ…
نمیگم تو آیفون نمیشه از اینکارا کرد… اما دنگ و فنگ زیاد داره…. منم چیزی که باهاش راحت نباشم رو استفاده نمی کنم…
من شخصا آزادی اندروید رو میپسندم… فکر میکنم حرفه ای تر ها و کسایی که به شخصی سازی علاقه دارن با اندروید راحت تر هستن… البته من شخصا حرفه ای نیستم ولی استفاده ام از گوشی به رفتن به اینستاگرام و تلگرام خلاصه نمیشه….
همه ی اینا نظر شخصی بود و ممکنه کسه دیگه ای با آیفون راحت تر باشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)