حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی iOS 11.0.3 برای آیفون و آیپد منتشر شد

کمپانی اپل به تازگی بروزرسانی iOS 11.0.3 را برای آیفون و آیپد منتشر کرده‌است. در این آپدیت به رفع اشکالات موبایل آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 6S پرداخته شده‌است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت اپل  iOS 11 را برای اولین بار در تاریخ 19 سپتامبر سال جاری برای عموم کاربران منتشر کرد که این بروزرسانی تغییرات و ویژگی‌های جدیدی برای آیفون و تغییرات و مالتی تسکینگ جدیدی برای آیپد به همراه داشت. در آپدیت 11.0.1 ، اپل بیشتر برروی بهبود‌ها و مسایل امنیتی تمرکز داشت که  این آپدیت در تاریخ 26 سپتامبر منتشر‌شد و در آپدیت 11.0.2 برروی رفع مشکل صوتی آیفون 8 کار کرد که در تاریخ 3 اکتبر منتشر‌شد.

هم چنین این کمپانی در حال کار برروی آپدیت آزمایشی iOS 11.1 برای توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان عمومی می‌باشد که احتمالا باید همزمان با عرضه آیفون ایکس در دسترس عموم کاربران باشد.

 حال این شرکت آپدیت iOS 11.0.3 را منتشر کرده‌است. حجم تقریبی این آپدیت در حدود 280 تا 290 مگابایت می‌باشد. باید بگوییم که آپدیت جدید سیستم عامل iOS یعنی نسخه 11.0.3 شامل تغییرات زیر است:

1-برطرف شدن مشکل در بخش صدا و بازخورد تاچ سه بعدی در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که طبق گزارش‌های اخیر در برخی موارد با عدم پاسخگویی همراه بود.

2-بهینه سازی مربوط به آیفون 6 اس‌هایی که دارای نمایشگر های تقلبی یا به قول شرکت اپل Non-genuine که کاربران با مشکل تاچ یا دریافت پاسخ هنگام لمس صفحه نمایش مواجه شده‌بودند

هم چنین اپل در پی نوشت این آپدیت اشاره به استفاده از نمایشگر های اصلی کرده‌است و هشدار داده که استفاده از نمایشگر های غیراصلی بر عملکرد صفحه نمایش اثر خواهد گذاشت و ممکن است به درستی کار نکند.

هم اکنون برای آپدیت دستگاه خود  به iOS 11.0.3  می‌توانید به مسیر مقابل بروید: setting>General>software update

نظر شما چیست؟ آیا این آپدیت باگ ها و اشکالات موجود را برطرف کرده‌است؟ مشکل باتری در این آپدیت حل شده‌است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

یکم دیر پوشش دادین این خبرو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم