حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل قطع شدن میکروفون آیفون ۷ پس از آپدیت iOS 11.3 یک مشکل عمومی است و اپل دستگاه شما را به رایگان تعمیر می کند

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | iOS، اپل، سیستم عامل

هر چند اپل آپدیت های خود را سریع و سراسری عرضه می کند و این یکی از بزرگترین برتری های سیستم عامل موبایل اپل نسبت به اندروید، سیستم عامل موبایل گوگل است. اما چند قانون نانوشته درباره این آپدیت ها وجود دارد. مثلا اینکه فقط در صورتی جدیدترین آپدیت اصلی سیستم عامل را دریافت کنید که جدیترین نسخه آیفون را دارید و اگر آیفون شما قدیمی تر است بهتر است تا iOS X.1 یا بعدتر منتظر بمانید! یکی دیگر از قوانین که جدیدا به آن اضافه شده است را می توان باگ های خاص سخت افزاری دانست!  در جدیدترین این باگ های سخت افزاری خبر می رسد که مشکل قطع شدن میکروفون آیفون ۷ پس از آپدیت iOS 11.3 یک مشکل عمومی است و اپل دستگاه شما را به رایگان تعمیر می کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این مشکل را بررسی کنیم.

طبق تأییدیه ای که به شکل یک سند داخلی به اپراتورهای مجاز اپل ارسال شده و به آنها درباره مشکل توضیح داده است می توان گفت این شرکت از مشکل به وجود آمده برای میکروفون آیفون ۷ و ۷ پلاس پس از آپدیت iOS 11.3 اطلاع دارد و دستور تعمیر دستگاه هایی تحت تاثیر قرارگرفته به آن ها داده شده است. آیفون ۷ و ۷ پلاس را شما چه در مدت زمان گارانتی خود باشند و چه گارانتی آن ها تمام شده باشد می توانند با مراجعه به دفتر خدمات مجاز اپل (که ما در ایران آن را نداریم!) آن را به رایگان تعمیر کنند.

دستگاه ها پیش از تعمیر توسط اپل تست می شوند که تحت تاثیر آپدیت iOS 11.3 دچار قطع شدن میکروفون شده باشند و سپس آن را تعمیر می کنند. از علایم تحت تاثیر بودن دستگاه به سبب  آپدیت iOS 11.3 می توان به این اشاره کرد که آیکون میکروفون در حین مکالمه خاکستری بماند و با نتیجه است عیب یابی عبارت های “device could not detect dock” و “accessory not supported” باشد. پس از تایید، مراحل تعمیرات توسط مرکز انجام می شود.

اپل هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده دقیقا چرا این مشکل رخ داده است. با توجه به اینکه ما در ایران مرکز خدمات مشتریان اپل نداریم (و با این وجود نمی دانم اصلا چرا باید محصولات برند مذکور را بخریم) بهتر است تا مشخص شدن دلیل از اعمال آپدیت iOS 11.3 روی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خودداری کنید و اگر آپدیت کرده اید، دست خدا به همراتان!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

هر چند اپل آپدیت های خود را سریع و سراسری عرضه می کند و این یکی از بزرگترین برتری های سیستم عامل موبایل اپل نسبت به اندروید، سیستم عامل موبایل گوگل است …

ببخشید ! باگ او اس داده بیرون هفته ای دو سه تا باگشو فیکس میکنه سه چهار تا دیگه بهش اضافه میشه ! نه ویژگی جدیدی نه بهینگی ! این اسمش مزیته ؟

ترجیح میدم با سامسونگ سالی یه بار آپدیت بگیرم ولی باگ نداشته باشه

عجیبه! یعنی آپدیت باعث به وجود اومدن مشکل سخت افزاری شده یا این مشکل نرم افزاریه؟

pedram_01

شانش اوردم ایفون 7 پلاس رو فروختم اینجوری دیگ ندیده بودم با اپدیت مشکل سخت افزاری پیدا کنه !!

farshidsh

احتمالا با این اپدیت باعث شده جریان بیشتری از باتری به سمت مدار میکروفون بره و بدلیل مقاومت پایین میکروفون بسوزه.این مشکل قبلا تو گوشی لومیا 930 نوکیا هم پیش اومده بود.

amir_galaxy

Bug os !!!!

ARMTIN

وقتی تو ایران خدمات پس از فروش نداره بدرد چی میخوره ؟؟؟؟
بیچاره دارندگان این گوشی …
?

Kalagh

ولله منکه نه تنها 11.3 ، 11.3.1 هم نصب کردم همچین مشکلی نداشتم ! سون دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)