حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس باتری کوچکتری نسبت به نسل قبلی خود دارند

بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که از آیفون 8 و 8 پلاس در سامانه تنا چین ثبت شده است، ظرفیت باتری این دو دستگاه نسبت به نسل قبلی خود کمتر شده است و آیفون 8 پلاس حتی از تمامی نسخه‌های قبلی خود باتری کوچک‌تری دارد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

البته اپل در مراسم معرفی آیفون‌های جدید ادعا کرد که این دو گوشی هوشمند عمر باتری طولانی‌تری نسبت به آیفون 7 و 7 پلاس خواهند داشت که احتمالا بخاطر به صرفه بودن سخت افزار آن به خصوص تراشه A11 این چنین شده است. مانند سال‌های قبل باز هم این شرکت صحبتی از ظرفیت باتری این دو دستگاه نکرد و این اطلاعات نیز از تنا بدست آمده است.

پردازنده اپل A11

بر اساس این اطلاعات، آیفون 8 به یک باتری 1821 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و این در حالی است که آیفون 7 دارای باتری 1960 میلی آمپری بود و شاهد کاهش 139 میلی آمپر در این بخش هستیم. البته دو نسل قبلی یعنی آیفون 6s و 6 ظرفیت کمتری نسبت به مدل جدید داشتند.

آیفون 8 پلاس

در طرف مقابل نیز آیفون 8 پلاس از همه‌ی نسخه‌های قبلی خود باتری کوچک‌تری دارد؛ باتری این دستگاه تنها 2675 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، در حالی که باتری نسخه‌های قبلی آیفون پلاس به ترتیب 2900، 2750 و 2915 میلی آمپر بودند و شاهد کاهش شدید این بخش در مدل پلاس هستیم.

شارژ باتری آیفون

میزان حافظه‌ی رم نیز همان‌طور که شایع شده بود برای آیفون 8 دو گیگابایت و برای مدل پلاس 3 گیگابایت است اما همین عدد در پرچمداران اندرویدی 4 یا 6 گیگ است. البته نباید فراموش کنید که سیستم عامل iOS با اندروید متفاوت است و باتوجه به هماهنگی خوبی که با سخت افزار دستگاه دارد، بهینه‌تر عمل می‌کند. نظر شما درباره‌ی ظرفیت باتری این دو گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

ظرفیت باتری آیفون 10 مشخص نشده؟

ahmad

با توجه به مصرف کم پردازنده شاید شاهد بهبود عملکرد باشیم ولی ای کاش اپل از باتری بزرگتر استفاده میکرد

Yas

واقعا تو بخش باترى اپل نميخواد كارى كنه
بعد چندسال شارژ سريع رو اورد ك اونهمه دردسر داره برا كاربر
طول عمر باتريش هم ك متوسط يا متوسط رو ب پايينه هميشه

ahmad

کدوم ایفون باتریش متوسط رو به پایینه ؟باتریهای ایفون همیشه خوب بودن نه عالی از باتری اس ای گرفته تا ۷پلاس

Peiman

امیدوارم با بهینه سازی های نرم افزاری بهتر از ۷پلاس شده باشه

mTAAHAAm

به معنی شارژدهی کمتر نیست.
شاید مصرف بهینه شده باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی