حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت پشتیبانی از GIF در نمایشگر همیشه روشن AOD سامسونگ اضافه شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

قابلیت نمایشگر همیشه روشن یکی از بهترین قابلیت هایی است که سامسونگ در سال های اخیر به موبایل های خود اضافه کرده است. شخصا از زمانی که با این قابلیت آشنا شده ام با موبایل هایی که آن را ندارند نمی توانم ارتباط برقرار کنم، گویی خاموش هستند! حالا این قابلیت بسیار مفید یک ویژگی مسخره دریافت کرده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا خبر اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از GIF در نمایشگر همیشه روشن AOD سامسونگ را با هم بررسی کنیم.

پشتیبانی AOD سامسونگ از GIF

پشتیبانی AOD سامسونگ از GIF

اگر با AOD یا همان نمایشگر همیشه روشن آشنایی داشته باشید، می دانید که می توان ساعت، تقویم، اعلانیه ها و برخی موارد پیش بینی شده از جمله موزیک را بدون باز کردن قفل دستگاه، کنترل کنید. حتی امکان اضافه کردن تصویر نیز به آن اضافه شده است که به نظر ما ناکارآمد است اما شاید برخی کاربران آن را دوست داشته باشند.

حالا اما پشتیبانی از اضافه کردن GIF به آن اضافه شده است که واقعا مسخره است! ببخشید اینقدر رک نظر خود را به این قابلیت نسبت می دهد اما چرا باید قابلیتی که برای ذخیره مصرف انرژی در دراز مدت تعبیه شده است، باید چنین ویژگی ای داشته باشد؟ خوشبختانه این قابلیت به این صورت اصلاح شده که اگر GIF خیلی طولانی باشد، تنها بخشی از آن اجرا می شود و یا پس از روشن شدن AOD تنها یک بار اجرا می شود و سپس ثابت خواهد بود.

شخصا استفاده مفیدی برای آن نمی بینم اما سامسونگ است دیگر، در توسعه برخی موارد گاهی اشتباه می زند! امکان اضافه کردن GIF به نمایشگر همیشه روشن در حال حاضر به گلکسی اس 8، گلکسی اس 8+، گلکسی نوت 8، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ اضافه شده است. نظر شما چیست؟ این قابلیت برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

به نظر من تفاوتی نداره. کسی که AOD رو روشن می کنه مطمئنا می دونه که مصرف باتریش بالا میره و این نشون میده که مصرف باتری براش مهم نیست. عجیب بودن که البته عجیبه. ولی در مورد مصرف باتری (انرژی) نمیشه ایرادی گرفت.

Peiman

این aod ویژگی خیلی جذابی تا از نزدیک نبینید درک نمیکنید . یه تجربه دلچسبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)