حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشاره به نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو در نسخه بتا Xcode 14

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

شایعات حاکی از آن است که مدل‌های آتی آیفون 14 پرو از فناوری نمایشگر همیشه روشن مشابه اپل واچ بهره خواهند برد. حال اخیرا، اشاراتی به نمایشگر همیشه روشن آیفون‌های آینده اپل در آخرین نسخه بتا Xcode 14 ظاهر شده است.

نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو

همان‌طور که توسط Steve Moser در توییتر اشاره شده، نسخه بتا Xcode 14 دارای یک رابط قفل صفحه جالب است که با روشن کردن نمایشگر، جزئیات را ازطریق یک ویجت روی صفحه نمایش می‌دهد. این انیمیشن نشان می‌دهد که مدل‌های iPhone 14 Pro می‌توانند جزئیات پیچیده را از ویجت‌ها و سایر محتوای Lock Screen، زمانی که آیفون قفل بوده و قابلیت نمایشگر همیشه روشن فعال است، نمایش دهند.

یکی توسعه‌دهندگان اپل، rhogelleim، نیز به نشانه‌هایی از نسخه سیاه‌وسفید یک ویجت اشاره کرد که معمولاً به‌صورت رنگی در نسخه بتا Xcode 14 است که می‌تواند مربوط به نمایشگر همیشه روشن باشد.

جدیدترین نسخه بتای iOS 16 همچنین دارای اشاراتی به وضعیت “Sleep” برای تصاویر پس‌زمینه است که اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد نمایشگر همیشه روشن را ارائه می‌دهد. نسخه‌های «Sleep» والپیپر تیره‌تر هستند و رنگ‌های روشن در آن‌ها حذف می‌شود که احتمالا در صورت استفاده از نمایشگر همیشه روشن، عمر باتری را حفظ می‌کند.

نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو

نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو

شایعه شده است که عملکرد نمایشگر همیشه روشن به آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس محدود می‌شود زیرا این دستگاه‌ها از فناوری نمایشگر لازم برخوردار خواهند بود. شایعات حاکی از آن است که آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس دارای رفرش‌ریت متغیر 1 هرتز تا 120 هرتز هستند که نسبت‌به رفرش‌ریت 10 هرتز تا 120 هرتز موجود در سری آیفون 13 پرو بهبودیافته است.

رفرش‌ریت 1 هرتز باعث می‌شود تا زمانی که آیفون در حالت خواب است، زمان، ویجت‌ها و اعلان‌ها را بدون مصرف شدید باتری، به‌نمایش بگذارد. همچنین شایعه شده است که مدل‌های آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس اپل از طراحی بدون ناچ بهره می‌برند که درعوض از سوراخ‌هایی به شکل قرص و سوراخ تکی برای Face ID و سخت‌افزار دوربین استفاده می‌کنند.

نظر شما پیرامون قابلیت always-on display آیفون 14 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی