حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو درصورت پوشیدن اپل واچ و خروج از اتاق، به‌طور خودکار خاموش می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

به‌گفته‌ی یوتیوبر آلمانی، Felixba، که هفته گذشته در سالن استیو جابز برای رویداد “Far out” اپل حضور داشته و به‌طور عملی با محصولات جدید این شرکت کار کرده است، ویژگی نمایشگر همیشه روشن در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس زمانی که کاربر، آیفون خود را در اتاقی رها کرده و به‌شرط پوشیدن اپل واچ، از آن محل خارج می‌شود، به‌طور هوشمند و خودکار خاموش می‌شود.

نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو

نمایشگر همیشه روشن در iPhone 14 Pro‌ زمانی که آیفون در جیب کاربر بوده و یا از قسمت جلو بر روی یک سطح قرار داده شده باشد، خاموش می‌شود و به‌صرفه‌جویی در مصرف باتری در زمانی که دستگاه در حال استفاده نیست، کمک می‌کند.

به‌گفته‌ی یوتیوبر آلمانی که هفته گذشته در سالن استیو جابز برای رویداد “Far out” اپل حضور داشته و به‌طور عملی با محصولات جدید کار کرده است، اگر کاربر، اپل واچ را با آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس جفت کرده باشد، به‌محض اینکه این مدل‌ها تشخیص دهند کاربر بدون گوشی خود اتاق را ترک کرده است، ویژگی AOD را غیرفعال می‌کنند.

احتمالاً، آیفون 14 پرو از داده‌های مجاورت اپل واچ برای فعال کردن این ویژگی و تشخیص زمانی که کاربر از اتاق خارج شده است، استفاده می‌کند. اپل به‌صورت رسمی هیچ اشاره‌ای به این ویژگی منحصربه‌فرد در وب‌سایت خود نکرده است و درطول رویداد معرفی نیز، به آن اشاره نکرد؛ اما این قابلیت، احتمالاً یکی از چندین ویژگی صرفه‌جویی در مصرف انرژی است که نمایشگر همیشه روشن iPhone 14 Pro آن را ارائه می‌کند.

نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو

نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو

آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس دارای پنل‌های OLED کم‌مصرف با رفرش‌ریت متغیر تا 1 هرتز هستند و با قابلیت AOD، در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کنند. علاوه‌بر این، تراشه A16 Bionic دارای یک موتور نمایشگر جدید است که به مدیریت نمایشگر همیشه روشن و سایر ویژگی‌ها مانند ProMotion و درعین‌حال بهینه‌سازی بهره‌وری انرژی کمک می‌کند.

آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر همیشه روشن، دوربین‌های بهتر و جزیره پویا کاملاً جدید، جمعه گذشته برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفتند و از جمعه 16 سپتامبر بدست مشتریان می‌رسند.

نظر شما پیرامون خاموش شدن خودکار نمایشگر همیشه روشن سری جدید iPhone 14 Pro اپل درصورت داشتن اپل واچ و خروج از اتاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی