حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر همیشه روشن جدید سری Galaxy S24 سامسونگ به مدل‌های قدیمی اضافه نخواهد شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

دیشب بود که برای شما نوشتیم نمایشگر همیشه روشن One UI 6.1 روی Galaxy S24 Ultra سامسونگ شما را یاد آیفون می‌اندازد. همچنین شباهت‌هایی به سوپروالپیپر شیائومی نیز وجود داشت. اگر کاربر پرچمدارهای قبلی سامسونگ بوده و منتظر این ویژگی جالب هستید، خبر بدی برای شما داریم. نمایشگر همیشه روشن جدید سری Galaxy S24 سامسونگ به مدل‌های قدیمی اضافه نخواهد شد!

“نمایشگر همیشه روشن تصویر زمینه دار” گلکسی اس ۲۴ برای گلکسی اس ۲۳ و قبل‌تر عرضه نمی شود

سامسونگ روز گذشته گوشی‌های سری گلکسی اس 24 را معرفی کرد. این محصولات با رابط کاربری One UI 6.1 عرضه می شوند. رابط کاربری جدید به شما این امکان را می دهد تا زمانی که ویژگی Always-On Display روشن است، تصویر زمینه صفحه اصلی خود را روی صفحه قفل داشته باشید. در تصویر زیر گلکسی اس ۲۴ اولترا را با این قابلیت در سمت راست و گلکسی اس ۲۳ اولترا با بدون آن در سمت چپ می‌بینید.

نمایشگر همیشه روشن One UI 6.1 روی Galaxy S24 Ultra

نمایشگر همیشه روشن One UI 6.1 روی Galaxy S24 Ultra

طبق گفته‌های منابع سامسونگ که با SamMobile صحبت کردند، این ویژگی فعلا در انحصار سری S24 باقی خواهد ماند. آنطور که ادعا شده، دستگاه‌های قدیمی‌تر گلکسی نمایشگرهای مناسبی برای این ویژگی ندارند، بنابراین فعال کردن آن می‌تواند به‌شدت بر عمر باتری تأثیر بگذارد.

ویدئوی این قابلیت جدید را می‌توانید از اینجا تماشا کنید:

 

به صورت کلی قابلیت Always On Display به خودی خود تاثیر مثبتی روی مصرف باتری ندارد اما چون از روشن شدن‌های مکرر نمایشگر جلوگیری می‌کند، در مجموع می‌تواند در مصرف باتری تاثیر مثبت بگذارد.

با این حال آنطور که ادعا شده نمایشگر سری گلکسی اس ۲۴ برای این قابلیت بهینه شده و گویا محدودیت سخت‌افزاری برای اضافه شدن این ویژگی به سری گلکسی اس ۲۳ و قبل‌تر وجود دارد.

باید صبر کرد و دید که در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد. در هر صورت شما نمایشگر همیشه روشن فعلی را که روی گوشی خود دارید را خواهید داشت اما مدل جدید را دریافت نمی کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)