حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت احتمالی سه پرچمدار جدید سری پی هواوی مشخص شد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

پردازنده قدرتمند کایرین 970، صفحه نمایش بی‌حاشیه و مشخصات سطح بالا امسال نیز در پرچمدار هواوی دیده خواهد شد اما به چه قیمت؟ آیا پی 20 و پی 20 پرو قیمت مناسبی خواهند داشت؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هر سال که به جلو حرکت می‌کنیم قیمت گوشی‌های پرچمدار کم کم نزدیک به هزار دلار می‌شود و هم اکنون نیز گوشی‌هایی مثل آیفون ایکس وجود دارند که قیمتی حتی بیشتر از هزار دلار دارند.

در این میان شرکت‌هایی مثل شیائومی، هواوی و وان پلاس وجود دارند که با وجود قرار دادن سخت افزاری قدرتمند و رده بالا، گوشی را به قیمت اصلی‌اش به فروش برسانند. گرچه به نظر می‌رسد هواوی امسال و سال پیش از میدان مبارزه قیمت خارج شده و گوشی‌هایش را با قیمتی نزدیک به گوشی‌های سامسونگ و اپل به فروش می‌رساند.

از آنجایی که 7 فروردین ماه هواوی قصد رونمایی از نسخه‌های جدید گوشی‌های سری پی را با نام‌های پی 20، پی 20 پرو و پی 20 لایت دارد شایعات کم‌کم درحال تمام شدن هستند و اطلاعات بهتری درحال انتشار می‌باشد. از جمله اطلاعات تازه‌ای که منتشر شده قیمت احتمالی نسخه پرچمدار این سری یعنی پی 20 و پی 20 پرو می‌باشد که نشان می‌دهد هواوی از جمع سازندگان موبایل با قیمت مناسب بیرون آمده است و گوشی‌های خود را هم تراز با گوشی‌های سامسونگ و اپل به فروش می‌رساند. بر اساس این اطلاعات پی 20 قرار است با قیمتی نزدیک به 679 یورو و نسخه پرو این دستگاه با قیمت 899 یورو‌ای به فروش برسند.

مشخصات احتمالی پی 20 به احتمال زیاد حضور 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. نسخه پرو نیز به همین ترتیب است اما با این تفاوت که به جای 4 گیگابایت رم، 6 گیگابایت رم دارد. همچنین نسخه پایه این گوشی از صفحه نمایش 5.8 اینچی و نسخه پرو از صفحه نمایش 6.01 اینچی برخوردار است. همچنین امسال باید شاهد حضور قابلیت فیلم‌برداری فوق آهسته در این گوشی‌ها نیز باشیم.

نظر شما درباره پی 20 و پی 20 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چه طراحی نا هماهنگی
.

دکتر رسول آریان

دقیقا. دکمه هوم مشابه سامسونگ، بریدگی ناچ مشابه آیفون. خود اپل دکمه هوم و سنسور اثر انگشت رو جمع کرد، بعد بریدگی ناچ رو گذاشت. این یه دکمه هوم بزرگ گذاشته پایین، بعد بالا رو اونجوری کرده!!!

amirkrs

هواوی کلا استراتزیش این بود که اول با قیمت پایین گوشی عرضه کنه بعد آروم آروم قیمتاشو بالا ببره که همزمان بین مردم اعتبار جذب کنه

محمد شادکانی

خیلی طراحیش خوشم امد عالیه

Mortazavi

چقدر قیافشون نامأنوس

هر تیکش کپی از یه جا

فکر می کردم با طراحی آیx طورشون خیلی قشنگ تر بشن?

محمد شادکانی

این که میگی هر تیکش کپی از یه جا مثل این میمونه که بگیم اولین گوشی دنیا که حسگر اثرانگشت داشت بقیه نزارن چون کپی از این میشه دلیل نمیشه چون اپل قبلا بریدگی نمایشگر گذاشت هیچ شرکتی دیگه نزاره از طرفی غیر هواوی هم گوشی های دیگه ای با این سبک طراحی هستن

محمد شادکانی

رویه یه گوشی زمانی میشه اسم کپی رو گذاشت که گوشی سازنده رو کامل کپی کرده باشه و همه چیش مثل اون باشه
و گرنه تویه اشپزی نمیشه گفت چون من نخود استفاده کردم زود تر تو استفاده نکن وگرنه کپی میشه

Shiral

اخه کی میاد برای پرچمدار این گوشی نزدیک پنج میلیون هزینه کنه.نمیدونم فاز هواوی چیه…
درسته زیباست.قوی هست.اما خوب برندی که هنوز خیلی ها(عموم که بیشتر برند بخر هستند تا حرفه ای) به خاطر تازه وارد بودنش و چینی بودنش اعتماد زیادی ندارند با سرعت زیادی داره کم کم روی اپل و سامسونگ را کم میکنه.البته از نظر قیمت.شکی نیست در فاز میان رده های با قیمت مناسب هواوی و شیامی واقعا عالی کار کردند برخلاف سامسونگ.اما خوب کسی بخواهد بالای هزار دلار هزینه کنه چه حرفه ای چه اماتور تاملی خواهد کرد و بهترین پرچمدار اندرویید را بدون تحقیق انتخاب نمیکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji