حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی ۳۱ درصد بازار جهانی تجهیزات مخابراتی را در اختیار دارد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی غول فناوری چینی، که به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط ایالات متحده در بسیاری از زمینه ها با تحریم ها و محدودیت های زیادی دست و پنجه نرم می کند، وقتی که صحبت از تجهیزات مخابراتی می شود، هنوز هم حرف اول را در سطح جهانی این بازار می زند و در صدر شرکت های مخابراتی قرار دارد.

هواوی در صدر شرکت های مخابراتی

شرکت تحقیقات بازار Dell’Oro Group اخیراً گزارشی در مورد بازار جهانی زیرساخت مخابرات برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ منتشر کرده است. در حالی که هواوی همچنان با اختلاف در صدر این لیست ایستاده است، بازار کل تجهیزات مخابراتی شاهدرشد ۷ درصدی نسبت به سال قبل بوده است.

بازار تجهیزات ارتباط از راه دور شامل محصولاتی برای دسترسی باند پهن، مایکروویو و انتقال نوری، شبکه هسته تلفن همراه و شبکه دسترسی بی سیم، روترهای SP و سوئیچ های درجه حرارت است.

سهم هواوی از بازار تجهیزات مخابراتی

سهم هواوی از بازار تجهیزات مخابراتی

به نقل از gizmochina، این گزارش هفت شرکت تأمین کننده برتر در این بخش را نشان می دهد که شامل هواوی ، نوکیا ، اریکسون ، ZTE ، سیسکو ، Ciena و سامسونگ است. کل این شرکت ها حدود ۸۰ تا ۸۵ درصد کل بازار را تشکیل می دهند. همچنین نشان می دهد که سهم بازار هواوی از سال ۲۰۲۰ تاکنون ۲ تا ۳ درصد افزایش نیز یافته است.

از طرف دیگر ، اریکسون و نوکیا سهم بازار RNA خود را در خارج از چین افزایش داده اند. علاوه بر این، گزارش اضافه می کند که درآمد این شرکت ها به دلیل وضعیت استقرار فناوری ارتباطات 5G در کشورهای مختلف، به ویژه در بازار بسیار متمرکز کشورهای آسیایی مانند چین و هند، همچنان تحت تأثیر قرار می گیرد.

سهم هواوی از بازار تجهیزات مخابراتی

سهم هواوی از بازار تجهیزات مخابراتی

در سال ۲۰۲۰، هواوی از نظر درآمد ۳۱ درصد و پس از آن نوکیا و اریکسون قرار دارند که هر دو ۱۵ درصد سهم داشتند.ZTE  Cisco و Ciena به ترتیب با ۱۰ درصد ، ۶ درصد و ۳ درصد سهم بازار در رده های چهارم ، پنجم و ششم قرار گرفتند. سامسونگ غول کره جنوبی نیز با ۲ درصد از سهم بازار در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی