حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی تبلت قدرتمند مدیاپد ام5 (MediaPad M5) را با صفحه نمایش 8.4 و 10.8 اینچی معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | MWC، اخبار، تبلت، هواوی

تبلت‌های اندرویدی بالارده طرفداران خاص خودشان را دارند و شرکت هواوی هم درحال تلاش است تا بازار تبلت‌های خود را گرم نگه دارد. تبلت جدید این شرکت یعنی هواوی مدیاپد ام5 امروز در نمایشگاه MWC همراه با طراحی ویژه و قلم استایلوس معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

MediaPad M5 در دو نسخه با صفحه نمایش‌های 8.4 و 10.8 اینچی معرفی شده است که بجز این مورد و باتری درمورد باقی اجزا تقریبا مشترک هستند. صفحه نمایش این تبلت از نوع IPS با وضوح 2560 در 1600 پیکسل است و با شیشه 2.5D پوشیده شده است.
مدیاپد ام5 دارای بدنه تمام فلزی با لبه خمیده است و در مدل بزرگتر یک کیبورد نیز دردسترس قرار دارد که به دستگاه متصل شده و حس لپ‌تاپ را به شما می‌دهد. این تبلت دارای سیستم عامل اندروید 8.0 با رابط کاربری EMIUI 8.0 است و قلب تپنده آن همان پردازنده هواوی میت 9 و پی10 یعنی کایرین 960 می‌باشد که در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

اگر دقیق‌تر به این تبلت نگاه کنیم سه مدل وجود دارد که بالاترین آن با قلم M-Pen عرضه شده است، این قلم مانند دیگر قلم‌های حرفه‌ای تا 4096 سطح فشار را تشخیص می‌دهد و دکمه‌های روی آن امکان گرفتن عکس از صفحه، راه اندازی برنامه و … را به شما می‌دهد.

تنها تفاوت این دو نسخه فقط در اندازه نیست، مدل 10.8 اینچی دارای بلندگو چهارگانه ساخت هارمن کاردن است درحالی که مدل 8.4 اینچی از دو بلندگو استریو با آمپلی فایر داخلی با صدای سه بعدی بهره برده‌ است. همان‌طور که در بالا گفته‌ایم تفاوتی در ظرفیت باتری نیز وجود دارد، نسخه بزرگتر دارای باتری 7500 میلی آمپر در ساعتی و کوچکتر دارای باتری 5100 میلی آمپر در ساعتی است که هردو از شارژ سریع 9 ولت و 2 آمپری با استفاده از درگاه یو اس بی تایپ سی پشیبانی می‌کنند که به گفته این شرکت مدل 8.4 اینچ در کمتر از 2 ساعت و دیگری در کمتر از 3 ساعت شارژ می‌شود.

هواوی در بخش دوربین هم کم کاری نکرده و دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی به ترتیب با فوکس خودکار در پشت و فوکوس ثابت در جلو قرار داده است. این تبلت‌ها در بهار در اروپا، آمریکای شمالی، چین، آسیا و خاورمیانه در دسترس قرار خواهد داد. قیمت این محصولات نیز طبق نسخه وای فای و LTE در ادامه ذکر است.

نظر شما درمورد تبلت قدرتمند جدید شرکت هواوی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اومده S-Pen سامسونگ رو تغییر اسم داده به M-Pen
خلاقیتشون در همین حده!

Peiman

وقتی برجستگی دوربین آیفون هم کپی می‌کنه دیگه اینکه چیزی بحساب نمیاد

Peiman

در کل تبلت بدی نیست ولی کسی که میخواد تبلت بخره به نظر من نباید غیر از آیپد به چیز دیگه ای فکر کنه

hamid reza

تبلت = آیپد = اپل همینو بس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور