حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سری آنر مجیک ۴ درکنار انتشار رندر آن‌ها مشخص شد: ۹ اسفند ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

آنر اخیرا به‌صورت رسمی تأیید کرده است که پرچمدار آینده این شرکت با نام سری مجیک ۴، در تاریخ ۹ اسفندماه ۱۴۰۰ در نمایشگاه MWC معرفی خواهد شد. همچنین پیش از این تأیید شده بود که این گوشی‌ها از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرت می‌گیرند. در ادامه، رندرهای غیررسمی دستگاه‌های جدید نیز منتشر شده است که از طراحی عجیب به‌همراه سوراخ نمایشگر کپسولی در مرکز صفحه‌نمایش حکایت داشته و ما را پیش از همه، به‌یاد رندر آیفون ۱۴ پرو اپل و طراحی احتمالی این دستگاه می‌اندازد.

تاریخ معرفی سری آنر مجیک ۴

درحالی‌که رفته‌رفته درحال نزدیک شدن به رویداد کنگره جهانی موبایل بارسلون در تاریخ ۹ تا ۱۳ اسفندماه هستیم؛ از هفته گذشته شاهد انتشار دعوت‌نامه برای برخی از رویدادهای مهم این نمایشگاه بوده‌ایم. به‌عنوان‌مثال، ما از قبل می‌دانیم که Honor رویداد ویژه خود را در همان روز شروع نمایش برگزار کرده و عنوان آن نیز “قدرت جادو (مجیک)” می‌باشد. سایر برندها نظیر سامسونگ، اوپو و سونی نیز برنامه‌ای برای برگزاری رویداد مجازی در آن زمان دارند.

تاریخ معرفی سری آنر مجیک ۴

تاریخ معرفی سری آنر مجیک ۴

رویداد «قدرت جادو (مجیک)» آنر در ۹ اسفند ۱۴۰۰، ساعت 1 بعدازظهر به‌وقت‌محلی در جریان MWC برگزار خواهد شد. متأسفانه، جزئیات بیشتری در مورد آنچه ممکن است در طول آن رویداد ببینیم وجود ندارد، اما حداقل مطمئيم که آنر از سری جدید مجیک ۴ خود با دوربین قدرتمند رونمایی خواهد کرد.

این شرکت پیش‌تر Honor Magic V را معرفی کرده بود، اولین دستگاه تاشو این برند که از آخرین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره مي‌برد که البته تاکنون تنها در چین به‌فروش می‌رسید. در رویداد آینده اما، درکنار رونمایی از پرچمداران جدید انتظار می‌رود آنر تاریخی برای عرضه جهانی گوشی هوشمند تاشو خود نیز مشخص کند.

شایعات همچنین حاکی از آن است که ممکن است یک لپ‌تاپ جدید Honor MagicBook یا حتی یک تبلت را شاهد باشیم، اما هنوز نمی‌توانیم این اطلاعات را تأیید کنیم.

با نگاهی به رندرهای تأییدنشده این گوشی اما، می‌توان به طراحی عجیب و نوآورانه آن حداقل در پنل جلویی دستگاه اشاره کرد. همان‌طور که گفتیم، آنر تصمیمی برای رهایی از سیستم تشخیص سه‌بعدی چهره در پرچمداران خود نداشته و می‌خواهد به‌جای استفاده از سوراخ نمایشگر کپسولی در گوشه‌ی سمت چپ نمایشگر که در مدل مجیک ۳ شاهد آن بودیم، از همین ترکیب اما در قسمت میانی صفحه‌نمایش استفاده کند.

همچنین تاکنون شایعه شده است که سری Magic 4 دوربین قدرتمند شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی درکنار لنز فوق‌عریض با سنسور 50 مگاپیکسلی دیگر به‌همراه سایر سنسورهای نامعلوم ازجمله تله‌فوتو پریسکوپی را خواهد داشت.

نظر شما پیرامون طراحی جالب سری آنر مجیک ۴ و معرفی این دستگاه در کمتر از دو هفته دیگر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

ای کاش درمورد تیزر هم صحبت میکردید
تاحالا همچین دوربینی رو ندیدم شکاش عجیبه

ali karimi

سلام،سری آنرمجیک3 که واقعا غولهایی برای خودشون بودن، و همون نشون میده که سری آنرمجیک 4 هم مثل سری آنرمجیک3 از همه لحاظ با مشخصات خیلی عالی رو نمایی میشن، سری آنر مجیک تا جایی که میدونم وارد ایران نشدن ولی خب امیدوارم این سری حداقل نسخه میانی یعنی پرو بیاد به بازارما، ولی الته باید قیمتهاشم مشخص یشه که مطمعنأ قیمتهاشونم بالا هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی