حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ جدید iOS باعث کرش کردن برنامه Messaging خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

و یک مشکل دیگر در iOS کشف شد که کاربران را به دردسر خواهد انداخت. اینبار برنامه Messages دچار مشکل شده است و تنها به یک دلیل ساده. در ادامه با ترنجی همراه باشید.یک مشکل جدید در نسخه 11.2.5 آی‌او‌اس پیدا شده است که باعث می‌شود برنامه‌های “iMessgae””FaceBook messenger””Whats APP” و Gmail با مشکل برخورد کنند و شما قادر به باز کردن آنها نباشید.

این مشکل تنها به دلیل ارسال یک سمبل ساده هندی ایجاد می‌شود که واقعا باعث تعجب شده است زیرا حدود 72 میلیون نفر از هند از این سمبل‌ها استفاده می‌کنند و تا به الان این مشکل سر جای خود بوده است و حل نشده باقی مانده است.

 

 

هنوز مشخص نیست که نسخه 11.3 هم این مشکل را دارد یا خیر اما از آنجایی که در نسخه بتا به سر می‌برد به احتمال زیاد این مشکل برای این نسخه نیز وجود خواهد داشت. این تنها مشکلی نیست که طی چند وقت اخیر از نسخه 11 آی‌او‌اس دیدیم و چند وقت پیش نیز یک مشکل دیگر باعث می‌شد تا دستگاه شما با استفاده از تنها یک لینک ساده بدون واکنش بماند و شما عملا تنوانید از گوشی استفاده کنید.

مشخص نیست کی این باگ توسط اپل حل می‌شود اما امیدواریم زودتر بروزرسانی برای رفع این مشکل منتشر شود تا افراد بیشتری دچار مشکل نشوند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

اره این دقیقا همونیه که دیشب گفتم تو یه کانال دیدم کلا باگ امسال زیاد داشت

ahmad

دقیقا به این خاطر هست که اپل تغییرات اساسی ios12 رو با تاخیر انداخت ios11 بدترین اپدیت اپل بود حتی تو مدیریت رم که اپل توش زبان زد بود هم مشکل داره باید یه تکونی به خودش بده

Peiman

هیچ نسخه ای از iOS اینقدر باگ نداشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji