حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد ۲ ( Xperia XZ2 ) بصورت تصادفی لو رفت

در طی چند سال گذشته ٬ شاهد بسیاری از گوشی های هوشمندی بودیم که چه عمدا و چه کاملا تصادفی لو رفتند و پیش از معرفی تقریبا تمام مشخصات و تصاویر آنها درز کرد.اما این بار در توئیتی که اشتباها اتفاق افتاد ٬ خبر از کارکردن سونی بر روی اکسپریا ایکس زد ۲ ( Xperia XZ2 ) به گوش می رسد.با ترنجی همراه باشید.

یکی از مشتریان کنجکاو اخیرا در توئیتر ٬ شبکه مجازی مفیدی که هنوز هم در ایران سانسور شده است ٬ از اپراتور سیم کارت Three Ireland سوالی در مورد رجیستر شدن گوشی XA2 پرسید.مایک که در پی اطلاع از عرضه گوشی اکسپریا ایکس ای ۲ بود ٬ در پاسخ خبری جالب و اتفاقی دریافت کرد.

توئیتی که مایک منتشر کرده بود :

@ThreeCare سلام دوستان ٬ اکسپریا ایکس ای ۲ ( Xperia XA2 ) کی به اپراتور ۳ ایرلند میاد؟ من هنوز دارم با زد اصلی سر و کله میزنم و میخوام گوشیمو ارتقا بدم.

اکانت توئیتر Three Ireland در جواب به مایک توئیت زیر را منتشر کرد :

سلام مایک ٬ ما گوشی XA2 را تحت پوشش قرار نخواهیم داد ٬ اما XZ2 را که به زودی معرفی می شود را تحت پوشش خواهیم داشت.

 

آخرین چیز هایی که شنیده بودیم ٬ خبر از آن داشت که سونی احتمالا یک یا دو گوشی هوشمند جدید را در MWC در اواخر ماه میلادی جاری معرفی کند.شایعاتی در مورد اکسپریا ایکس زد ۲ ( Xperia XZ2 ) و اکسپریا ایکس زد پرو ( Xperia XZ Pro ) ٬ دستگاهی که احتمالا نسل جوان اکسپریا ایکس پرفورمنس ( Xperia X Performance ) است ٬ وجود دارد.جزئیات خاصی هنوز منتشر نشده و باید تا نزدیک شدن MWC منتظر لو رفتن اطلاعات بیشتری باشیم.

در کل سونی در چند سال اخیر نتوانسته با معرفی گوشی های جدید ورق را بار دیگر به سوی خود برگرداند.البته در اکسپریا ایکس زد پریمیوم شاهد ویژگی ضبط ویدئوی اسلوموشن با فریم ریت ۹۶۰ فریم در ثانیه بودیم ٬ اما با این وجود هنوز هم سونی در بازار گوشی های هوشمند در مقابل رقبای سرسخت خود حرفی برای گفتن نداشته است ٬ و یا حداقل اعداد و ارقام اینطور بیان می کنند.باید منتظر بود و دید که آیا سونی بعد از سال ها بازهم می تواند در بازار گوشی های هوشمند سربلند شود یا نه؟

ناگفته نماند که سونی در نمایشگاه CES 2018 ۳ دستگاه اکسپریا ایکس ای ۲ ( Xperia XA 2 ) ٬ ایکس ای ۲ اولترا ( XA2 Ultra ) و اکسپریا ال ۲ ( Xperia L2 ) معرفی کرد و به همین دلیل قطعا گوشی های بالارده و پرچمدار خود را برای این جشنواره اروپایی نگه داشته است.

نظر شما در مورد عملکرد سونی در سال های اخیر چیست؟ آیا باز هم شاهد تکرار طراحی سنتی سونی در گوشی های جدیدش خواهیم بود؟ اگر سونی بخواهد بازگشت قدرتمندی را به بازار گوشی های هوشمند داشته باشد ٬ به نظر شما چه چیزی می تواند در این راه کمکش کند؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

سونی فقط بخواد حاشیه کم کنه موفق نمیشه باید نوع آوری جدید و قابلیت های نرم افزاری جالب تری اضافه کنه همش با امکانات دوربین میشه

Peiman

یعنی تا الان سر xzpro سر کار بودیم???
جدا از شوخی سونی اصلا روش نامگذاریش معلوم نیست

amir shar

سونی و گوشیای تفننی?

Mortazavi

بعید میدونم سونی از لحاظ آماری بتونه به بازار برگرده ولی از لحاظ کیفیت حرف اول رو میزنه و اگه از امکانات گوشی مثل اویز و … کم نکنه و ویژگی های جدید و بروز استفاده کنه می‌تونه گوشی قابل احترامی معرفی کنه و مثل پارسال بهترین mwc بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد صالح موسی پور
تا تهش هستیم دوستان :)