حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 7 پلاس با نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه با لنز دوم تله عرضه می شود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، نوکیا

چندی پیش در شایعه ای نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس از طریق برنامه دوربین این شرکت لو رفت. سپس خواندیم که نوکیا 6 2018 و نوکیا 8 2018 نام های نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس خواهند بود. حالا مشخص شده اسم دستگاهی که درباره آن تردید وجود داشت همان نوکیا 7 پلاس است و مشخصات هیجان انگیزی هم دارد. امروز به گوش می رسد که نوکیا 7 پلاس با نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه با لنز دوم تله عرضه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Nokia 7 plus پلاس بیشتر صحبت کنیم.

دوربین نوکیا 7 پلاس

دوربین نوکیا 7 پلاس

اولین موردی که دوست داریم درباره نوکیا 7 پلاس عنوان کنیم، بحث دوربین های آن است. دوربین اصلی نوکیا 7 پلاس یک دوربین دوگانه است که حالا برای اولین بار پس از نوکیا 8 شاهد تغییر راهبرد در مکانیسم دوربین دوتایی آن هستیم. نوکیا از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز تله و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز عادی استفاده می کند. در نتیجه شما قادر خواهید بود که زوم اپتیکال داشته باشید، عکاسی تله کنید و احتمالا حالت پرتره را نیز در رابط کاربری آن بگنجاند.

دوربین سلفی نوکیا 7 پلاس اما 16 مگاپیکسلی خواهد بود که جلوی مشخصات آن نوشته شده از فوکوس دوال پیکسل (شبیه به چیزی که در گلکسی اس 7 به این سو استفاده شده است) بهره می برد. مشخص نیست که این فوکوس برای دوربین اصلی در دسترس است یا برای دوربین سلفی. همچنین همانند نوکیا 8 یا نوکیا 6 2018 شما قادر خواهید بود حالت بوثی (Bothies) را نیز داشته باشید که برای استفاده همزمان از دوربین عقب و جلو در نظر گرفته شده است.

هر دو دوربین با همکاری زایس ساخته شده و گفته می شود که امکان تنظیمات دستی نیز دارد.

نوکیا 7 پلاس

نوکیا 7 پلاس

دومین موردی که قابل توجه است را می توان نمایشگر نوکیا 7 پلاس دانست. این دستگاه اولین موبایل نوکیا خواهد بود که از نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 بهره می برد و اندازه آن نیز 6 اینچ است. رزلوشن این نمایشگر FHD+ است و توسط شیشه گوریلا گلس محافظت می شود. این در حالی است که جنس بدنه آلومینیومی بوده و حسگر اثرانگشت نیز رو قاب پشتی قرار گرفته است. گفته می شود که این قاب آلومینیومی براق است که شاید شبیه به آلومینیوم های پرداخت شده که آیفون 7 جت بلک یا دیگر دستگاه های مشابه دیده ایم، باشد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری نوکیا 7 پلاس می توان به چیپست اسپدراگون 660، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با مموری کارت اشاره کرد. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای آن نیز اندروید 8 است که احتمالا به اندروید 8.1 آپدیت شود. پورت ارتباطی نوکیا 7 پلاس از نوع Type C است و شارژر آن نیز از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من که روند نامگذاری نوکیا رو نفهمیدم

Mortazavi

بنظرم با توجه به ارزش ناچیز ریال میانرده های لوکس گزینه های مناسبی واسه ایران باشن.
امکانات این گوشی روی کاغذ واقعاً عالیه و اگه قیمتش هم مناسب باشه که احتمالا هست می‌تونه فروش خوبی رو تجربه کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)