حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زمینه گلکسی اس 9 را دانلود کنید!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

چهار هفته دیگر گلکسی اس 9 رونمایی شده و احتمالا صبح دوشنبه آن هفته شاهد طوفان اخبار پیرامون آن باشیم. پس از شایعات زیاد و لو رفتن های مکرر حالا شیر آب ایوان بلاس از حالت افشای قطره ای به حالت غرقابی تغییر کرده و مرتبط مواردی را لو می دهد! در همین راستا در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تصویر زمینه گلکسی اس 9 را دانلود کنیم!

تصویر زمینه گلکسی اس 9

تصویر زمینه گلکسی اس 9

دانلود تصویر زمینه گلکسی اس 9 با کیفیت بالا (1626 × 2960)، لینک مستقیم

گلکسی اس 9 را در کنار گلکسی اس 9 پلاس دیدیم و به طبع تصویر زمینه دستگاه نیز در آن مشخص بود. یکی از موارد دوست داشتنی درباره موبایل های جدید تصویر زمینه جدید آن هاست که حال و هوای تازه ای به کاربران می دهد و دوست دارند حداقل با تصویر زمینه دستگاه جدید به روز باشند. خب باید بگوییم اگر می خواهید تصویر زمینه گلکسی اس 9 را دانلود کنید این پست برای شماست!

اگر بخواهیم به صورت کلی نگاهی به تصویر زمینه داشته باشیم و با تاریخچه تصاویر زمینه سری گلکسی اس (Galaxy S9) مقایسه کنیم حتما شما هم به یاد تصویر زمینه گلکسی اس 5 افتاده اید! به هر صورت امیدواریم که این شباهت فقط در تصویر زمینه باشد و سامسونگ با گلکسی اس 9 خاطره تلخ گلکسی اس 5 را تکرار نکند!

نظر شما چیست؟ اهل دانلود تصویر زمینه های جدید هستید؟ اگر اینستاگرام دارید یک تصویر از صفحه هوم خود بگیرید و صفحه اینستاگرام ترنجی را روی آن تگ کنید تا ما هم آن را ببینیم!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

تصویر زمینش خیلی زیباست و کاملا به رابط سامسونگ میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)