حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این تصویر زمینه ها برای گلکسی اس ۱۰ پلاس عالی هستند!

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ امسال گلکسی فولد و اس ۱۰ را معرفی کرد. هر دو دستگاه نسبت به شکل صفحه‌ای که دارند، تصاویر پس زمینه خلاقانه جالبی دارند. امروز می خواهیم در ترنجی برای گلکسی اس ۱۰ پلاس چند تصویر زمینه جذاب ارایه کنیم. این تصویر زمینه ها برای گلکسی اس ۱۰ پلاس عالی هستند و با هم آن را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

حفره صفحه پرچمدار سامسونگ باعث شده که فضا برای تولید خلاقانه تصویر زمینه گلکسی اس ۱۰ به وجود آید. پیش از این در یک مورد به چندین والپیپر این محصول اشاره کردیم. همچنین چندین تصویر زمینه گلکسی فولد سامسونگ هم منتشر کردیم که با طرح پروانه طراحی شده‌اند و از قابلیت تا شدن صفحه بهره می‌برند.

طراحی و قرار دادن یک حفره درون صفحه‌نمایش کاری تازه است. همچنین یک ایده کاملا نو است که جرات بالای سامسونگ برای یافتن یک نوع طراحی جدید را نشان می‌دهد.  با این حال این شرکت از ابتدا تصمیم گرفته که با دید مثبت و در واقع یک فرصت به این حفره نگاه کند.

جامعه توسعه‌دهندگان سامسونگ و خود شرکت تصمیم گرفته‌اند که دید تازه‌ای به این حفره داشته باشند. به جای مخفی کردن این حفره، بهتر است که از آن به عنوان یک عنصر زیبایی‌شناسانه استفاده کرد.

گلکسی اس ۱۰ پلاس

گلکسی اس ۱۰ پلاس

سادگی خاصی در تصویرزمینه این دو گوشی وجود دارد. به همین خاطر افراد زیادی در این زمینه فعالیت دارند. افراد زیادی می‌توانند تصاویر ساده را کمی جا به جا کنند و با سایز صفحه هماهنگ کنند. با همین کار ساده امکان ایجاد یک تصویر بسیار زیبا وجود دارد.

در تصاویر زیر می‌توانید چندین نمونه تصویر گلکسی اس ۱۰ پلاس را مشاهده کنید. این تصاویر شامل شخصیت‌های کارتونی و انیمیشنی، شخصیت‌های ابرقهرمانی و حتی یک سفینه فضایی است. اگر صاحب گلکسی اس ۱۰ پلاس هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این والپیپرها را امتحان کنید.

دانلود تصویر زمینه خلاقانه گلکسی اس ۱۰ پلاس برای پوشاندن سوراخ نمایشگر با رزلوشن اصلی

در گالری تصاویر زیر می توانید پیش نمایش تصاویر زمینه خلاقانه گلکسی اس ۱۰ پلاس را ببینید و از لینک بالا می توانید تمام آن ها را درون یک فایل زیپ و با رزلوشن اصلی دانلود کنید.

نظر شما درباره این تصاویر زمینه برای گلکسی اس ۱۰ پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خسته نباشی عطایی جان🤗

HasanHoseinPoor

آون که داخل گوشی نشون‌ میده باحاله

✔ TVKade

این والپیپرها مشکلو حل نمیکنن. 99 درصد استفاده ما از گوشی جایی غیر از صفحه هومه و یوفویی که سامسونگ ساخته اون بالا حضوری پر رنگ داره.

armin sat

مخفی کردن ضایعه ناخوشایند گوشی با والپیپر های نچنداد زیبا 🙂

✔ TVKade

اقای عطایی گوشی a60 سامسونگو توی گیگ بنچ شکار کردم: https://browser.geekbench.com/v4/cpu/12447629
باتریشم 3500 میلی امپر بر ساعته: https://www.sammobile.com/2019/03/14/galaxy-a60-battery-capacity-generous-expected/

Naranj

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟!
حالا که تحریم شدیم و دلار رفته بالا چرا؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)