حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصویر زمینه سامسونگ گلکسی فولد با رزلوشن اصلی

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد (Galaxy Fold) با نمایشگری که از وسط به دو نیم تقسیم می شود ارایه شده و برای این موضوع شاهد یک تصویر زمینه جذابی پروانه طور هستیم که به آن مفهوم جالبی می بخشد. هر چند احتمالا شما هم مثل ما هنوز موبایل تاشو ندارید اما اگر مایل باشید می توانید دانلود تصویر زمینه سامسونگ گلکسی فولد با رزلوشن اصلی را در ادامه مطلب با هم داشته باشیم، با ترنجی همراه باشید.

تصویر زمینه یکی از بحث های مهمی است که می تواند تاثیر ویژه ای روی ذهن مخاطب بگذارد. برای مثال تصویر زمینه متحرک و پیوسته ال جی جی ۸ که از صفحه قفل تا صفحه اصلی ادامه دارد یکی از مواردی است که در ذهن من باقی مانده است. تصویر زمینه متحرک و ادامه دار گلکسی اس ۸ نیز از مواردی است که هنوز به یاد دارم. تصویر زمینه وقتی مفهوم داشته باشد و یک ارایه جدید بصری را به شما بدهد، اهمیت ویژه ای دارد.

اگر یک مثال درباره انتخاب نامناسب تصویر زمینه نیز بخواهم بگویم، اکسپریا ۱ است. دستگاهی با نمایشگری که هیچ زائده ای ندارد، کشیده است و سونی به آن مفتخر است؛ تصویر زمینه ای دارد که چند خط است که وسط نمایشگر به صورت افقی قرار دارد. به این صورت گویی که بخش های ترسناک زیادی در بالا و پایین نمایشگر وجود دارد که نباید دیده شود، حال آن که سونی حاشیه پایین نمایشگر اکسپریا ۱ را بسیار کاهش داده و تصویر زمینه اصلی دستگاه باید به شکلی باشد که آن نشان دهد!

تصویر زمینه گلکسی فولد

تصویر زمینه گلکسی فولد

تصویر زمینه گلکسی فولد توانسته با سیاه بودن پس زمینه تا حدود زیادی حواس شما را از بریدگی نمایشگر بزرگ (که هر چند به دلیل جدا بودن از نمایشگر، در هر حالت مشخص است) اما به شما حس باز و بسته شدن نمایشگر را با بال های پروانه تجربه کنید.

اگر دوست دارید تصویر زمینه سامسونگ گلکسی فولد را با رزلوشن اصلی دانلود کنید، لینک زیر در اختیار شماست:

دانلود تصویر زمینه سامسونگ گلکسی فولد با رزلوشن اصلی

نظر شما درباره تصویر زمینه های گلکسی فولد چیست؟ اهمیت تصویر زمینه در ذهن شما چقدر است؟ تصویر زمینه چه دستگاهی در ذهن شما ماندگار شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

زیباست

Soheil Rezayi

من lg g7 رو هفته پیش فروختم ۶۳۰۰۰۰۰ الان A7 2018 خریدم ولی G8 رو حتما می خرم

m.b

سلام مبارک باشه…
چند خریدید؟

Soheil Rezayi

من lg g7 رو هفته پیش فروختم ۶۳۰۰۰۰۰
الان A7 2018 خریدم اندروید ۹ رو با one UI گرفتم
ولی G8 رو حتما می خرم

Shiral

G8 قیمتش مناسب شده فکر کنم اگر بیاد بازم بعیده زیر ده تومن باشه.من تا g6 رو خریدم به ترتیب اما باطری اش رو اعصاب بود دیگه ال جی نخریدم

Milad7

g7 را چطوری تونستی 63000 بفروشی :|||||||

Soheil Rezayi

A7 ۳۶۰۰۰۰۰

m.b

خوبه مبارک باشه… 🌼🌻🌺

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)