حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 را در کنار گلکسی اس 9 پلاس ببینید

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 و شایعات فراوان آن از دسته مواردی است که اگر این روزها به سایت های فناوری سر بزنید بعید است که حداقل یک خبر درباره آن نبینید! پس از دعوتنامه رسمی سامسونگ برای تاریخ 6 اسفند و معرفی رسمی گلکسی اس 9 که با تاکید بر توانایی دوربین آن طراحی شده بود، ویدئویی کوتاه از آن لو رفت. حالا وقت آن است که لو دهنده اعظم یعنی Evan Blass رندری از گلکسی اس 9 را در کنار گلکسی اس 9 پلاس منتشر کند تا احتمالا نزدیک ترین و دقیق ترین دید به گلکسی اس 9 را پیدا کنیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

متاسفانه این رندر تتها از نمای رو به رو دیده می شود و هیچ دیدی نسبت به نماهای دیگر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به ما نمی دهد. در نگاه اول می توان گفت گلکسی اس 9 تفاوت ظاهری زیادی با گلکسی اس 8 ندارد و یک نگاه جزئی نگرتر می تواند نامتقارن بودن حاشیه بالا و پایین را ببینید. حاشیه پایین کمی کمتر از لبه بالاست که ما امیدواریم چنین اتفاقی رخ ندهد و هر دو لبه همانند هم باشند.

درباره حاشیه های سمت راست و چپ نیز کمی احتمال اشتباه بودن رندر وجود دارد و یا شاید سامسونگ بخواهد حاشیه بیشتری در این بخش داشته باشد! خب اساس ممکن نیست مگر این که این تصویر مثلا مربوط به رندر یک برچسب باشد که روی نمایشگر قرار می گیرد! هیچ چیز مشخص نیست.

دکمه های گلکسی اس 9 مشخص است و همانطور که می بینید دکمه بیکسبی هنوز اینجا وجود دارد. قطعا سامسونگ دید متمرکزی روی بیکسبی دارد و امیدواریم یا خیلی خوب آن را توسعه دهد یا همین حالا کاملا بی خیال آن شود!

روی تصویر زمینه این رندر که شاید نشان دهنده تصویر زمینه رسمی گلکسی اس 9 نیز باشد، تاریخ 9 مارس درج شده است. این تاریخ که تقرییا 2 هفته پس از 6 اسفند است می تواند تاریخ عرضه رسمی گلکسی اس 9 به بازار باشد، البته شاید! نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی اس 9 زمستان پرهیجانی را برای سامسونگ رقم بزند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

حاشیه‌های کناری خیلی تو چشم هستند . نمی دونم واقعا اینطوریه یا نه اما اگر باشه نسبت به این ۸ یه عقبگرد

Peiman

*اس۸

ahmad

حس میکنم این نباشه چون واقعا نسبت به اس 8 زشت تر شده مخصوصا نا متقارن بودن و اون قسمت بالایی . بیشتر شبیه a8 2018 هست تا اس8

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)