حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی و مدل‌های هوآوی پی 20 مشخص شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

براساس اطلاعات جدیدی که از سمت منابع مختلف منتشر شده، اطلاعات جدیدی درمورد سری جدید پرچمدار هوآوی پی 20 به بیرون منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابر گزارش “Quandt” امسال هواوی از سه گوشی برای سری پی 20 رونمایی خواهد کرد که نام آنها به ترتیب P20 Lite” “P20 و “P20 Plus” خواهد بود. همچنین رنگ بندی امسال این سری برای دو گوشی پی 20 و پی 20 پلاس به ترتیب “Ceramic Black” و “Twilight” و برای مدل لایت، ” Midnight Black” ، “Klein Blue” و “Sakura Pink” خواهد بود.

چند وقت پیش بود که شایعاتی در مورد حضور نسخه Pro هوآوی پی 20 نیز در اخبار‌ها مشاهده می‌شد اما ظاهرا این شایعه درست نبوده و هنوز تاییدی از سمت دیگر منابع درمورد آن صورت نگرفته است اما این احتمال هنوز نیز وجود دارد که شاهد رونمایی نسخه Pro برای برخی از مناطق باشیم.

همانطور که گفتیم تمامی اطلاعات هنوز توسط منبع رسمی تایید نشده اند اما امیدواریم به زودی زود شاهد حضور این سری از گوشی‌های هواوی در بازار رقابت موبایل‌های هوشمند باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

به شدت به این گوشی امیدوارم با توجه به موفقیت میت 10 این گوشی باید عالی باشه

amir shar

تنها مشکل سری پی اینه که با پردازنده میت قبلیش میاد و رقبایی که از شرکت های دیگه داره قوی تر ازش ظاهر میشن. بنظرم اگه پردازنده های جدیدش رو با سری پی رونمایی کنه اینطوری رقابتی سالم و برابر با همه گوشی ها خواهد داشت

ahmad

ظاهرا با کراین 975 معرفی خواهد شد

Peiman

مگه قرار نبود اسم این سری p11 باشه نه p20????

amir shar

مگه نگفتن پی۲۰ نیست همون پی۱۱ س!!! چی شد باز پی ۲۰ تایید شد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji