حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در نمایشگاه MWC 2018 منتظر رونمایی از چه اسمارت‌‌فون‌هایی هستیم؟

به جرئت می‌توان گفت که بطن دنیای اسمارت‌فون‌هایی که هر ساله با آن‌ها سر و کار داریم در نمایشگاه MWC 2018  جریان دارد و این نمایشگاه را می‌توان به عنوان اولین شروع قدرت‌مند در این زمینه اعلام کنیم البته در خود نمایشگاه شاید مراسم رونمایی خاصی را شاهد نباشیم اما در یکی دو روز قبل از شروع نمایشگاه اتفاق‌های بسیار هیجان انگیزی رخ می‌دهد. در ادامه همراه باشید تا لیست اسمارت‌فون هایی که در نمایشگاه منتظر آن‌ها هستیم را با هم مرور کنیم.

سامسونگ

سامسونگ بدون شک در این نمایشگاه دو دستگاه بسیار خاص را آماده کرده است. سامسونگ گلگسی اس ۹ و سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس ! به علاوه‌ این که همانند سال گذشته که از گلکسی تب اس ۳ رونمایی کرد، در این نمایشگاه نیز احتمال رونمایی از یک تبلت کم نیست.

الجی

الجی جی ۵ و سپس جی ۶ و بزودی جی ۷ در نمایشگاه MWC جا خوش کرده‌اند. اگر به یاد داشته باشید ما میدانیم که نام‌های جی ۳ تا جی ۱۰ به نام الجی ثبت شده است و این رده پرچمدار در آینده باز هم در این نمایشگاه رونمایی می‌شود. در چند خبری شاهد این بودیم که الجی به دنبال رونمایی از دستگاهی با ظاهری متفاوت تر نسبت به سال گذشته است از این رو شاید در نمایشگاه معرفی شود ولی تا عرضه فاصله زیادی داشته باشد مگر این که حتی آماده سازی این دستگاه به نمایشگاه هم نرسد که البته احتمال کمی خواهد داشت.

سونی

اکسپریا ایکس زد پریمیوم دستگاهی بود که در سال گذشته شاهد معرفی آن بودیم و اکنون شایعه معرفی دستگاهی تحت عنوان Sony Xperia XZ Pro مطرح شده است. دستگاهی با ارزش از سوی سونی که با صفحه نمایش ۱۸ به ۹ از جنس OLED مجهز شده است. به نظر می‌رسد این دستگاه بتواند اولین قدم محکم این شرکت برای سال ۲۰۱۸ باشد.

هواوی

قبول کنیم که هواوی نیز جز شرکت‌هایی محسوب می‌شود که روند معرفی منظمی دارد. سری میت در نیمه دوم سال و سپس سری پرچمدار اصلی P برای نیمه اول سال ! در این نمایشگاه به احتمال زیاد (صد در صد) هواوی به سراغ معرفی Huawei P20 با دوربین سه گانه خواهد رفت. در کنار دستگاه اصلی،  Huawei P20 Plus و Huawei P20 Pro هم احتمال معرفی دارد.

نوکیا

بر اساس شایعه‌های منتشر شده در نمایشگاه MWC 2018 برای نوکیا و یا در اصل HMD Global نمایشگاه خوبی می‌‌تواند باشد.  Nokia 9 به عنوان دستگاهی پرچمدار در کنار Nokia 1 به عنوان یک دستگاه اقتصادی معرفی می‌شود.

اچ تی سی

با توجه به این که اچ تی سی یو 11 ای (HTC U11 Eye) معرفی شد به نظر می‌رسد این شرکت برای نمایشگاه هیچ دستگاهی نداشته باشد و نباید منتظر رونمایی خاصی از این شرکت باشیم که البته این عدم رونمایی و عدم خبرسازی در نمایشگاه می‌تواند اتفاق بدی برای این شرکت باشد اما این که آیا واقعا قید نمایشگاه را زده است یا خیر سوالی است که باید برای رسیدن به آن صبر کنیم!

لنوو/موتو

لنوو و موتو برای امسال برنامه‌های زیادی در سر دارد و به نظر می‌رسد تا پایان سال باید منتظر رونمایی از شش دستگاه باشیم. علی الحساب در این نمایشگاه Moto G6 و Moto G6 Plus در کنار Moto G6 Play معرفی می‌شود.

شیائومی

این نمایشگاه جایی است که شرکت‌ها اگر می‌خواند به سرتیتر اخبار تبدیل شوند باید دستگاهی لایق و شایسته را معرفی کنند. به احتمال زیاد شیائومی در این نمایشگاه از  Xiaomi Mi 7 به عنوان دستگاهی پرچمدار و Xiaomi Mi Max 3 به عنوان دستگای میان رده رونمایی خواهد کرد.

آلکاتل

اگر به یاد داشته باشید برای شما گفتیم که شش گوشی اندرویدی آلکاتل (Alcatel) که در سال 2018 عرضه می‌شوند. پس در این نمایشگاه فرصت خوبی است تا چند اسمارت فون مطرح را از این شرکت شاهد باشیم.

شش گوشی اندرویدی آلکاتل (Alcatel) که در سال 2018 عرضه می‌شوند

 

بلک‌بری

بلک‌بری بلک بری

بلک بری در سال گذشته از BlackBerry KEYone رونمایی کرد و با توجه به عدم شایعه‌های مطرح به نظر می‌رسد این نمایشگاه برای بلک‌بری جای بی سر و صدا باشد و منتظر رونمایی خاصی از این شرکت نیستیم.

ایسوس

با توجه به این Asus ZenFone 4 در نیمه دوم سال گذشته معرفی شد به نظر می‌رسد رونمایی جدید در ابتدای سال و در نمایشگاه کمی عجیب باشد اما در هر صورت نسل بعدی دستگاه‌های ایسوس بدون شک ZenFone 5 خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

طبق اخبار جدید نسخه ارتقا یافته الجی وی 30 هم معرفی خواهد شد و قطعا خبری از جی 7 نیس

mTAAHAAm

با حضور موثر الجی و اچ تی سی بهتر بود.

Peiman

همونطور که گفتم سال پر هیجانی رو در پیش رو داریم

علی شیخ زاده

چه شود

علی احمدی

من بیشتر منتظر هواوی و نوکیا هستم چون هواوی همیشه قافلگیرمون کرده نوکیا هم خیلی رو نوکیا۹ مانور داده دوس دارم بدونم نتیجش چی میشه

hamid reza

کاشکی با این همه پیشرفت به طراحی هم اهمیت بدن همه چیز که سخت افزار و دوربین و باتری نیست 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....