حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 1 احتمالا با سیستم عامل اندروید Oreo Go عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، MWC، اسمارت‌فون، شایعات، نوکیا

نوکیا یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه ساخت‌ موبایل‌‌های با کیفیت است و به تازگی و با به دست‌گیری این شرکت توسط اچ‌ام‌دی (HMD) گلوبال شاهد حضور گوشی‌های هوشمندی از سمت نوکیا هستیم. شنیده می شود که نوکیا 1 احتمالا با سیستم عامل اندروید Oreo Go عرضه خواهد شد پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر بخوانیم.

انتظار داریم تا نوکیا امسال تلفن‌های هوشمند زیادی را روانه بازار کند، از جمله این تلفن‌های همراه می‌توان به نوکیا 4، نوکیا 7 پلاس و در آخر نوکیا 1 اشاره کرد که یکی از ضعیف‌ترین گوشی‌هایی می‌باشد که نوکیا احتمالا از آن رونمایی خواهد کرد.

اگر درست متوجه شده باشید نوکیا 1 یکی از ضعیف‌ترین گوشی‌هایی خواهد بود که نوکیا از آن در سال 2018 رونمایی می‌کند به همین خاطر این دستگاه اولین موبایل هوشمند ساخت نوکیا خواهد بود که از نسخه تغییر یافته اندروید 8 با نام  Oreo Go  برای بخش نرم افزاری خود استفاده خواهد کرد.

طی این چند وقته تصویری واقعی از این دستگاه از منابع چینی به بیرون انتشار یافته است که قسمت پشتی نوکیا 1 را نشان می‌دهد. ظاهرا این دستگاه از پلاستیک ساخته شده باشد اما هنوز می‌توان نشانه‌هایی از حضور طراحی دستگاه‌‌های میان‌رده و بالارده نوکیا را در آن احساس کرد.

اگر بخواهیم به مشخصات فاش شده از این دستگاه نگاهی داشته باشیم باید بگوییم که احتمالا با یکی از ضعیف‌ترین موبایل در سال 2018 روبرو هستید.

صفحه نمایش اچ‌دی با رزولوشن 1280×720 و پنل IPS، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت رم از جمله مشخصات این گوشی هستند که باید بگوییم واقعا نمی‌توان گفت این گوشی کاربردی است. آن هم در زمانی که ضعیف‌ترین تلفن‌های همراه نیز از حداقل 2 گیگابایت رم برخوردار هستند.

هنوز به طور مشخص معلوم نیست پردازنده نوکیا 1 چی خواهد بود اما حدس می‌زنیم تا پردازنده‌ای از سری 400 اسنپدراگون یا یکی از پردازنده‌های ساخت مدیاتک باشد.

هنوز مشخص نیست که نوکیا در چه زمانی قصد معرفی این دستگاه را دارد اما به نظر می‌رسد باید شاهد حضور آن در نمایشگاه MWC 2018 باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مگر اینکه قیمت خیلییی پایینی داشته باشه تا فروش بره

سینا عطایی

قطعا همینطوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji