حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آلکاتل 3C چند روز مانده به رونمایی در طرح مفهومی نشان داده شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، CES، آلکاتل، اسمارت‌فون، شایعات، کانسپت

همانطور که می‌دانید CES یکی از نمایشگاه‌هایی است که علاقه‌مندان تکنولوژی عاشق آن هستند. در این نمایشگاه تلفن‌های همراه و وسایل الکترونیکی هوشمند زیادی معرفی و به نمایش گذاشته می‌شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با آلکاتل 3C بیشتر آشنا شویم.

آلکاتل یکی از شرکت‌های نام آشنا در زمینه ساخت تلفن‌همراه است که قصد دارد در نمایشگاه CES 2018 اقدام به معرفی تلفن‌همراه هوشمند خود با اسم آلکاتل 3C کند. همیشه در زمان معرفی تلفن‌های هوشمند چند روز قبل از معرفی رسمی شاهد انتشار تصاویر و طرح‌های مفهومی از آنها هستیم و آلکاتل نیز یکی از این موارد می‌باشد.

در طرح‌های مفهومی جدیدی که از آلکاتل 3C منتشر شده است می‌توان به طراحی این گوشی، نگاهی کوچک داشته باشیم.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این دستگاه یکی از ارزان قیمت‌ترین تلفن‌های همراهی است که با صفحه نمایش 18:9 رونمایی خواهد شد. قیمت این دستگاه به احتمال زیاد 120 یورو باشد.

اگر بخواهیم درمورد این طرح مفهومی صحبت کنیم باید بگوییم که این تلفن‌همراه با توجه به قیمت ارزان خود واقعا از حاشیه‌های کمی برخوردار است و طراحی خوبی نسبت به دیگر تلفن‌های هم قیمت خود دارد.

از مشخصات فاش شده درمورد این دستگاه می‌توان به پردازنده مدیاتک MT8321، یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. همچنین یک صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیت HD+ و رزولوشن 720×1440 و نسبت تصویر 18:9 از دیگر مشخصات این دستگاه هستند.

و در آخر، یک باتری 3000 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی آلکاتل 3C را دارد. نسخه اندروید این گوشی به احتمال زیاد اندروید نوقا خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

راستش من هیچ طرح مفهومی ای نمی بینم. انگار دارم یه مدل از گوشی های ایسوس رو می بینم.

Peiman

چندان ارزان قیمت هم نیست نسبت به مشخصات‌. یه لحظه فکر کردم با قیمت ۱۲۰ یورو مشخصات در حد پرچمدار داره??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji