حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی‌های سامسونگ و ال‌جی در CES 2018 گوشی‌های جدید خود را معرفی خواهند کرد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | CES، ال‌جی، سامسونگ

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که سامسونگ و ال‌جی در ماه ژانویه‌ی سال آینده، در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (Consumer Electronics Show) گوشی‌های هوشمند جدید خود را معرفی خواهند کرد. به گفته‌ی ETnews، دو غول تکنولوژی کره‌ای در حال برنامه‌ریزی برای معرفی گوشی‌های میان‌رده‌ی خود برای سال آینده می‌باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظاهرا کمپانی سامسونگ قصد دارد گوشی‌های گلکسی آ8 (Galaxy A8) و گلکسی آ8 پلاس (+Galaxy A8) را معرفی نماید، در حالی که کمپانی ال‌جی اعلام کرده است که قصد دارد در سال آینده نسخه‌ی 2018 مدل K10 خود را معرفی نماید. این اطلاعات تاکنون به صورت رسمی توسط کمپانی‌های کره‌ای تایید نشده است اما با این حال اگر این اطلاعات صحیح باشد، آنقدرها هم متحیر کننده نمی‌باشد، زیرا تنها قرار است در این زمان از گوشی های میان‌رده‌ی خود رونمایی به عمل آورند، نه گوشی‌های پرچمدار.

اگرچه گوشی‌های گلکسی A سامسونگ و سری K ال‌جی به عنوان گوشی‌های میان‌رده به حساب می‌آیند ولی از لحاظ طراحی و مشخصات به طور کامل با سری قبلی خود تفاوت دارند. کمپانی سامسونگ در این خصوص اعلام کرده است که قصد دارد تعداد بسیاری از ویژگی‌های گلکسی اس 8 را نظیر نوع طراحی صفحه‌نمایش، صفحه‌نمایش بزرگ از نوع سوپر امولد با نسبت ابعاد 18:9 و پشتیبانی از بیکسبی هوم (Bixby Home) و Reminders را بر روی این گوشی میان‌رده‌ی خود قرار دهد.

در مقابل طراحی ال‌جی K10 به گونه‌ای است که صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند بدون حاشیه نیست و از یک صفحه‌نمایش 5.3 اینچی با نسبت ابعاد 16:9 و کیفیت تصویر FHD بهره می‌برد. به گفته‌های این کمپانی، K10 دارای یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. احتمالا یک سری قابلیت‌های جدید نظیر افزایش تعداد صدای زنگ و همچنین پشتیبانی از LG Pay و رادیو FM را نیز دارا خواهد بود.

اکنون باید تنها تا 9 ژانویه 2018 صبر کنیم تا ببینیم چقدر این اطلاعات منتشر شده صحیح می‌باشند. زمان برگزاری نمایشگاه CES 2018 از 9 ژانویه تا 12 ژانویه‌ 2018 می‌باشد.

 

دیدگاه شما درخصوص این دو گوشی میان‌رده‌ی کمپانی‌های کره‌ای چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ایا اطلاعاتی از معرفی گوشی تاشو سامسونگ در این نمایشگاه وجود داره؟؟؟؟؟

mosayebso

در ces معرفی نمیشه
احتمال ۹۰ درصد همراه نوت ۹ معرفی میشه
درست مثل اولین سری ادج سامسونگ ک مربوط ب گوشی سری نوت بود و خود رئیس سامسونگ هم ی جورایی تلویحا گفته بود نسل بعدی نوت این گوشی هست

mTAAHAAm

منظور از k10 بدون حاشیه نیست را متوجه نشدم،در ضمن وجود رادیو fm قابلیت خاصی محسوب نمی شه.

سینا عطایی

یعنی نمایشگر معمولی
الجی نمایشگر کم حاشیه رو روی Q6 گذاشته

Mortazavi

امسال هم محدودیت اسنپ۸۴۵ برای کمپانی های غیر سامسونگ وجود داره؟

سینا عطایی

هنوز چیزی رسما اعلام نشده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h