حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الکاتل 3سی ( 3C ) به صورت رسمی در ایتالیا رونمایی شد

الکاتل یکی از سازنده‌های نام آشنا در صنعت موبایل می‌باشد که هرچند وقت یکبار اقدام به معرفی یک یا چند تلفن‌همراه، در قیمت و مشخصات مناسب می‌کند. حال این شرکت در ایتالیا اقدام به معرفی گوشی جدید خود با نام الکاتل 3سی (3C) کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وارد سال 2018 شده‌ایم و باید شاهد حضور پرچمدار‌هایی از نوع میان‌رده باشیم اما با این حال هنوز هم سازنده‌هایی هستند که اقدام به ساخت تلفن‌همراه‌هایی با پایین‌‎ترین مشخصات ممکن می‌کنند.

از نوکیا با نوکیا 1 و 2 گرفته تا الکاتل و گوشی مورد بحث ما. الکاتل 3سی از صفحه نمایشی 6 اینچی با رزولوشن 720×1440 و نسبت تصویر 18:9 برخوردار است که سبب وجود نسبت تصویر به بدنه 76 درصدی شده است اما این تنها بخش هیجان انگیز ماجرا است و همانطور که گفتیم، الکاتل نیز یکی از تولید کننده‌هایی است که حتی در سال 2018 نیز اقدام به معرفی گوشی‌هایی با ضعیف‌ترین مشخصات ممکن می‌کند.

الکاتل 3سی از پردازنده مدیاتک MT8321 با سرعت فرکانس 1.3 گیگاهرتز برخوردار است. همچنین برای بخش رم و حافظه داخلی، الکاتل یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه قرار داده است.

دوربین 8 مگاپیکسلی برای قسمت پشت و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سنسور اثر انشگت در پشت دستگاه از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

همچنین وزن دستگاه 169 گرم است و قیمت تخمین زده شده برای این گوشی 129.99 یورو می‌باشد. 3سی در سه رنگ آبی، طلایی و مشکی در ایتالیا موجود خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اصلا به هیچ وجه خرید این گوشی هارو توصیه نمیکنم میشه حتی با قیمت کمتر!! پرچمدار( دسته دوم) دو سه سال پیش خرید که خیلیییی از اینا بهترن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji