حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی جدید گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) باعث کند شدن سنسور اثر انگشت می‌شود

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، گوگل، مطالب ترنجی

جدیدترین پرچمداران گوگل دو تلفن با نام‌های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال هستند که با وجود تمام ظرافت و دقتی که گوگل در ساخت‌ آن‌ها به کار گرفته بود ، با مشکلات و ایرادات متعددی مواجه شده‌اند. امروز گزارشی منتشر شده است که پس از دریافت بروزرسانی اندروید 8.1 در گوگل پیکسل 2 ، سنسور اثر انگشت دچار کندی شده است.

با ترنجی همراه باشید…

برخلاف اکثر آپدیت‌ها که باعث بهبود عملکرد می‌شوند ، بروزرسانی جدید اندروید 8.1 برای پیکسل 2 ، مشکلات را برای این اسمارت فون ایجاد کرده است.

چند هفته پیش بود که اهالی مانتین ویو بروزرسانی اندروید 8.1 را برای دارندگان این تلفن منتشر کرد و حالا بعد از چند روز برخی از کاربران گزارش داده‌اند که این آپدیت ، سنسور اثر انگشت و عملکرد آن را دچار اختلال کرده است.

حتی گفته می‌شود که آنلاک کردن گوشی بیش از 1 ثانیه زمان می‌برد. علاوه بر این مشکل ، خاموش شدن نمایشگر پس از فشار دادن دکمه پاور نیز دچار اختلالاتی شده است. برخی از مشتریان با فعال کردن ویژگی Always On می‌توان بر مشکل سنسور اثر انگشت فائق آمد.

نمایندکان گوگل تایید کرده‌اند که از مشکل آگاهند و بزودی مشکلات را برطرف خواهند کرد.

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

کلا این گوشی پر از مشکل بود

Peiman

اومده ابرو رو درست کنه زده چشمو کور کرده

siavash-t

هر دفعه یه جای این گوشی می لنگه!

aminkaabi

من خودم ۳روزه با هزینه ی بالایی پیکسل دو گرفتم. اصلا راضی نیستم و سریع پشیمون شدم. دوربین پر ایراد مشکل و هی ارور میده که دوربین شما با مشکل بزرگی مواجه شده است و در اخر خارج میشه و از کار میفته ، صفحه نمایش با تغییر زاویه دید رنگاش عوض میشه، گوشی جنسش پلاستیکی و فوق العاده سبک، تنها مزیت و امتیازی که داره اینه که دریافت اپدیتها سریعتر و زودتر از دیگر کمپانی ها، سرعت خیره کننده دستگاه بدون هنگ و لگ ، در کل گوشی اب و نون بشویی نیست، کسی خواست بخره از خیرش بگذره، فعلا اول راهه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com