حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تفاوت ابعاد گلکسی اس 9 و گلکسی اس 8 به چه معناست؟

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز رندر‌هایی تازه از تمام زوایای سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشر شد و حدود جالبی از ابعاد پرچمدارهای 2018 سامسونگ را به ما نشان داد. اجازه بدهید این ابعاد را با ابعاد گلکسی اس 8 مقایسه کنیم و حدس بزنیم تفاوت ابعاد گلکسی اس 9 و گلکسی اس 8 به چه معناست؟ با ترنجی همراه باشید.

مدتی است شایعات درباره ابعاد گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ منتشر می شود که می توان انتظار داشت واقعی باشند. حال با توجه به این ابعاد می توان مقایسه ای جالب با ابعاد گلکسی اس 8 انجام داد و دید جالبی را بدست آورد.

ابعاد گلکسی اس 9 حدودا برابر 147.6×68.7×8.4 میلی متر است که اگر با ابعاد گلکسی اس 8 یعنی 148.9×68.1×8 میلی متری مقایسه کنیم حدودا 0.4 میلی متر ضخمات بیشتر را شاهد هستیم. البته از نظر عرض و طول نیز هر کدام حدود 1 میلی متر کاهش وجود دارد که نشان از کمتر شدن حاشیه هاست.

ابعاد گلکس اس 9 پلاس حدود برابر 157.7×73.8×8.5 میلی متر خواهد بود که اگر با ابعاد گلکسی اس 8 پلاس یعنی 159.9×73.4×8.1 میلی متر مقایسه شود که این دستگاه نیز همانند گلکسی اس 9 نسبت به گلکسی اس 8 0.4 میلی متر ضخامت بیشتر دارد اما در طول و عرض شاهد ابعاد کمتر به خصوص در طول هستیم.

این تفاوت ابعاد گلکسی اس 9 و گلگسی اس 8 می تواند احتمال حجم باتری بیشتر را ارایه کند

این تفاوت ابعاد می تواند احتمال حجم باتری بیشتر را ارایه کند اما هنوز برای چنین حدسی کمی زود است. هر چند کاربران از عمر باتری گلکسی اس 7 نسبت با گلکسی اس 8 راضی تر بودند و انتظار داریم سامسونگ برای عمر باتری گلکسی اس 9 تصمیم ویژه ای بگیرد.

در ترنجی خواندیم که تاریخ عرضه گلکسی اس 9 یک ماه زودتر از گلکسی اس 8 خواهد بود و این یعنی در آینده نه چندان دور اطلاعات ارزشمندی را درباره این دستگاه کسب خواهیم کرد. نظر شما درباره درباره تفاوت گلکسی اس 9 و گلگسی اس 8 از نظر ابعادی چیست؟ ارگونومی بهتر را دوست دارید یا باتری بزرگتر؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

0/4 میلی متر به چشم نمیاد.ارزششو داره.

mTAAHAAm

اگه منظورتون افزایش وزنه بله.
البته بجز ضخامت ، سایر ابعاد گوشی کمتر شده و شاید وزن کلی گوشی تغییر نکنه.

Ahmad ka

به احتمال زیاد نمایشگر امولدشون مشترک باشه ودر اس 9 با امکانات بیشتر.
هم ارگونومی بهتر هم باتری بهتر میشه .اس9 پلاس اگه زیاد گرون نباشه ارزش خرید داره

Peiman

بین ارگونومی بهتر و باتری بزرگتر شخصا ارگونومی رو ترجیح میدم

Mortazavi

چرا گوشی های سامسونگ هر سال ضخیمتر میشن
این اشتباه پارسال سونی بود که امسال دوباره کمش کرد و اطلاعات لو رفته میگن گوشی آینده سونی دقیقا یک میلیمتر از سامسونگ باریک تره که تو زیبایی و طراحی و ارگونومی موثره
البته قصد من مقایسه نیست چون سامی بجاش حاشیه کمتری داره ولی؛
از سامسونگ که هر سال بهتر و عالی تر میشه توقع هست ضخامت رو کمتر کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)