حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه گلکسی اس 9 یک ماه زودتر از گلکسی اس 8

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اگر از طرفداران فناوری و به خصوص بخش موبایل آن باشید می دانید که سامسونگ هر سال همزمان با نمایشگاه MWC از پرچمدار خانواده گلکسی اس خود رونمایی می کند. سال گذشته گلکسی اس 8 با یک ماه تاخیر و خارج از عادت معرفی های این خانواده معرفی شد اما امسال انتظار می رود که سامسونگ گلکسی اس 9 را طبق عادت و حدود نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کند. این نمایشگاه 7 اسفند ماه شروع می شود و اگر حدسی کم خطا بخواهیم داشته باشیم می توان یک تا دو روز پیش از آن را برای تاریخ معرفی گلکسی اس 9 در نظر داشت. همچنین سامسونگ تاریخ عرضه گلکسی اس 9 به بازار را نیز حدودا یک ماه زودتر از گلکسی اس 8 در نظر خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

تاریخ معرفی گلکسی S9

تاریخ معرفی گلکسی S9

همانطور که در جدول بالا می بینید، تاریخ معرفی خانواده گلکسی اس از گلکسی اس 5 و خانواده گلکسی نوت از گلکسی نوت 4 نشان داده شده است. در این بین اگر تاخیر یک ماهه سامسونگ برای معرفی گلکسی اس 8 را در نظر نگیریم، همه اعضای خانواده گلکسی اس جایی حدود هفته آخر برج 2 میلادی رونمایی شده اند. به همین دلیل حدس بیراهی نیست اگر بگوییم تاریخ معرفی گلکسی اس 9 جایی حدود هفته دوم اسفند خواد بود.

شایعات عنوان می کنند که این معرفی همانند عادت سامسونگ با ارایه بسیار سریع گلکسی اس 9 به بازار همراه خواهد بود تا گلکسی اس 9 به نسبت گلکسی اس 8 یک ماه زودتر در بازار موجود شود. بدین ترتیب سامسونگ می تواند یک ماه زودتر پرچمدار جدید خود را برای مقابله با موج عظیم پرچمدارهای شرکت های ریز و درشت ارایه کند.

هر چند هم اکنون گلکسی اس 8، گلکسی اس 8+ و گلکسی نوت 8 فروش مناسبی دارند اما مسلما با ارایه نسل جدید شاهد عملکرد بهتر خواهیم بود. شما فکر می کنید تاریخ عرضه گلکسی اس 9 اینطور انتخاب شود؟ نظر شما درباره گلکسی اس 9 احتمالی چیست؟ با عرضه زودتر آن آیا این شرکت کره ای می تواند موفقیت خوبی کسب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

تاریخ معرفی و عرضه تقریبا معلوم بود . چیزی که یکم مجهول قیمت دستگاه

Peiman

با این اوصاف دیگه نسبت صفحه به بدنه ۹۰ نیست

mTAAHAAm

اس 9 و + طرح پخته تر اس8 هست:
دوربین خیلی بهتر که احتمالا حداقل چندماه بهترین دوربین اسمارت فون ها باشه.
مکان مناسب فینگر پرینت
دوربین دوگانه+ و 1/4
فیلمبرداری1000ف.ث
عملکرد بهتر باتری بیشتر بدلیل پردازنده بهینه تر
کاهش جزیی حاشیه ها

mTAAHAAm

و البته قیمت حدود10% بالاتر

Peiman

آقای عطایی ایا گذاشتن لینک یا عکس یا … خلاف قوانین سایت؟؟؟؟

Peiman

چون تا قبل از این دوستان هم لینک های رو قرار میدادند .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)