حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس ۸ سامسونگ ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ چهار سال پیش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را رونمایی کرد. این شرکت دو ماه پیش آن را از لیست آپدیت نرم افزاری حذف کرده بود. با این حال، امروز آپدیت گلکسی اس ۸ سامسونگ ارایه شد. این شرکت کره ای آپدیت جدیدی را برای این تلفن های هوشمند منتشر کرده و توانسته است کاربران قدیمی Galaxy S8 را غافلگیر کند.

آپدیت گلکسی اس ۸

آپدیت گلکسی S8

آپدیت گلکسی S8

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۸ پلاس اکنون در بولیوی به روزرسانی های جدید نرم افزاری را دریافت می کنند. به روزرسانی جدید که دارای ورژن سیستم عامل G95xFXXUCDUE1 است، وصله امنیتی مه 2021 را برای تلفن ها به ارمغان می آورد. این به روزرسانی ده ها آسیب پذیری مربوط به امنیت و حریم خصوصی را برطرف می کند و همچنین ممکن است ثبات دستگاه را بهبود بخشد.

اگر کاربری هستید که یک گلکسی S8 یا Galaxy S8 Plus دارید و در بولیوی زندگی می کنید، می توانید با رفتن به تنظیمات »به روزرسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، نسخه جدید نرم افزار را بررسی کنید. همچنین می توانید آخرین فایل سیستم عامل را دانلود کرده و به صورت دستی فلش کنید. انتظار می رود که این آپدیت به دیگر کشورها هم ارایه شود.

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با اندروید 7.0 (نوقا) معرفی شدند. این گوشی ها در فوریه 2018 به روزرسانی اندروید 8.0 Ore و اوایل 2019 به روزرسانی One UI مبتنی بر Android 9 Pie را دریافت کردند. نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در ارایه آپدیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)