حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Huawei Nova 2s در هفته آینده بطور رسمی معرفی می‌شود

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | Android، اخبار، حتما بخوانید، هواوی

هنوز زمان زیادی از انتشار عکس‌های منتشر شده Huawei Nuva 2s نگذشته بود که امروز این کمپانی چینی رسما اعلام کرد که این تلفن همراه  در ۱۶ آذر یعنی ۷ دسامبر بطور رسمی معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هم‌چنین Nuva 2s گوشی جدید این کمپانی نام آشنای چینی اخیرا در تنا (Tenna) با شماره سریال‌های HWI-AL00 و HWI-TL00 دیده شده است. با این‌حال حسگر اثر انگشت این دستگاه مانند Huawei honor 10 در پلن جلویی آن قرار گرفته است. در ادامه باید اضافه کرد که نمایش‌گر کم حاشیه این تلفن همراه با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ منتشر خواهد شد.

خصوصیات و ویژگی‌های Nova 2s


با توجه به عکس‌های منتشر شده در فضای وب، Nova 2s دارای یک پنل شیشه‌ای در پشت خود خواهد بود. علاوه بر این شایعات دیگر نیز به ما می‌گویند که این گوشی هوشمند چینی دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت تصویری FHD PLUS خواهد بود. (1080×2160)

در مورد دوربین این گوشی هوشمند نیز خبر‌های جالبی منتشر شده است؛ با توجه به خبر‌های منتشر شده باید گفت که این گوشی هوشمند علاوه بر دو دوربین 20 مگاپیکسلی اصلی، دارای دو دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. بنابراین شما در مجموع شاهد چهار دوربین در Nova 2s خواهید بود.

در مورد سخت‌افزار این گوشی نیز اطلاعاتی منتشر شده است که حاکی از آن هستند که این شرکت چینی Novs 2s را با چیپست 960 قدرت بخشیده است در همین حال 4 گیگابایت‌رم نیز این تلفن هوشمند را پشتیبانی خواهد کرد. در مورد نرم‌افزار آن نیز باید گفت که این تلفن هوشمند دارای سیستم عامل اندروید اوریو 8.0 می‌باشد.

در پایان نیز باید اضافه کرد که این تلفن همراه به تراشه Hi-Fi، NFC و تشخیص چهره مجهز شده است. با توجه به قیمت Novs 2s که 454 دلار اعلام شده است می‌توان به راحتی گفت که این گوشی هوشمند به نسبت قیمت خود، یکی از بهترین‌ها خواهد بود.

نظر شما در مورد این خبر چگونه است؟ تجربیات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات سایت ترنجی با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

خدا بده برکت چقدر زیاد شدن این خانواده هواوی! !

سینا عطایی

واقعا

Mortazavi

یه زمانی دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی زی۱ اندروید رو ترکوند اما حالا مجموع رزولوشن دوربین های یه میانرده چینی به ۷۲ مگاپیکسل می‌رسه!!!

MORTEZA

اینکه اومده از ۹۶۰ استفاده کرده باعث خوشحالیه حداقل از شر ۶۵۹ راحت شدیم
امیدوارم قیمت خوبی داشته باشه تو ایران(بعید میدونم با این قیمت ۴۵۴ دلاریش)

mTAAHAAm

استفاده از 960 باعث افزایش قیمت هم می شه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرمحمد کوهی