حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Xperia XZ Premium)، آپدیت اندروید 8.0 (Oreo) را در ماه دسامبر (آذر ماه) دریافت خواهد کرد!

اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Xperia XZ Premium)، که یکی از خبرسازترین گوشی‌های هوشمند سونی پس از اکسپریا زد 5 پریموم (Xperia XZ Premium) بود، اکنون بر طبق وعده سونی قرار است جدیدترین نسخه اندروید را دریافت نماید، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بر اساس اخبار منتشر شده، همانطور که پیش از این نیز انتظار می‌رفت، اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Xperia XZ Premium) در ماه دسامبر میلادی بروزرسانی اندروید 8.0 (Oreo) را دریافت خواهد کرد. این خبر حداقل درباره گوشی‌های فروخته شده در کشور ژاپن درست است چرا که این اطلاعات برای اولین بار از آنجا منتشر شده است. در سایر نقاط جهان ممکن است برنامه ریزی و زمان بندی ارائه اندروید 8.0 زودتر یا دیرتر از کشور ژاپن صورت گیرد.

بر این اساس، دارندگان اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Xperia XZ Premium) از جدیدترین امکانات مختلفی که برای آخرین نسخه اندروید ترتیب داده شده است بهره‌مندخواهند شد و در آینده زمان دقیق‌تر این برورسانی اعلام خواهد شد.

اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Xperia XZ Premium) یکی از برترین گوشی‌های سونی تا کنون است و در میان کاربران و طرفداران این شرکت، محبوبیت زیادی نیز دارد و دلیل اصلی آن نیز شاید تکیه بر صفحه‌نمایشی با حداکثر وضوح و کیفیت ممکن باشد که قطعا یک چنین صفحه‌نمایشی، این گوشی هوشمند را یک پله بالاتر از رقبا قرار خواهد داد.

برخی اخبار دیگر نیز درباره این گوشی هوشمند منتشر شده است که بر اساس آن، سونی رنگ قرمز این گوشی را به زودی معرفی خواهد کرد که از لحاظ ظاهری رنگی بسیار  دوست داشتنی و جذاب به نظر می‌رسد. اولین بار در ماه مه میلادی اخباری درباره معرفی رنگ قرمز اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Xperia XZ Premium) منتشر شد و از آن زمان تا کنون خبر دیگری درباره آن منتشر نشده است. در نهایت باید گفت که رنگ قرمز این گوشی هوشمند برای کشور ژاپن در نظر گرفته شده است و توسط اپراتور ژاپنی دوکومو (docomo) به فروش خواهد رسید.

در حال حاضر هیچ سند و مدرکی دال بر اینکه سونی قصد عرضه رنگ قرمز گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Xperia XZ Premium) را در خارج از ژاپن داشته باشد وجود ندارد، اما عدم عرضه آن قطعا کاری اشتباه از جانب سونی خواهد بود چرا که این رنگ بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است و عرضه این رنگ در خارج از کشور ژاپن قطعا می‌تواند باعث جذب کاربران و خریداران زیادی شود.

اگر سونی در ابتدای عرضه اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Xperia XZ Premium)، چندین رنگ جذاب و زیبا را علاوه بر رنگ‌های فعلی، برای این گوشی در نظر می‌گرفت، قطعا جذابیت و فروش آن بیشتر از حال حاضر بود، اما در هر صورت کسانی که هنوز این گوشی هوشمند را خریدارای نکرده‌اند  و اکنون قصد خریداری آن را دارند، می‌توانند برای عرضه رنگ قرمز آن منتظر بمانند.

 

نظر شما کاربران در این باره چیست؟ آیا از وضعیت پشتیبانی سونی از محصولات خود راضی هستید؟ به نظر شما رنگ قرمز اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Xperia XZ Premium) در خارج از کشور ژاپن نیز عرضه خواهد شد و اگر این اتفاق عملی شود آن را خریداری خواهید کرد؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

والا اگر من جای xzp دارها بودم اصلا خوشحال نمی‌شدم چراکه تغییر خاصی نداره

Saeed Mohammadipouya

نه بابا تنهایی فکر کردی
من ایکس زد وان دارم خیلی خشگلتر و بهتر شده

Peiman

جدی میگی؟؟ اون تغییر ها رو هم گوگل داده. که خیلی جزیی . تازه نصف تغییرات اندروید خام رو هم اعمال نکرده

Saeed Mohammadipouya

نکنه انتظار داری الکی سنگین کنه رابطشو که مثل سامسونگ به هارت و پورت بیفته

Peiman

??? چی میگی؟ کجاش سنگینه سامسونگ؟؟ اندروید خام هم سنگین حتما؟ باید حذف کنه ؟؟

Rog1

فعلا عقل مهندساش ( یا عبارت بهتر تواناییاشون ) به این برسه بتونن امکانات اندروید خام رو اضافه کنن و گوشیو بهینه کنن بقیه پیش کش

Peiman

همون جمله معروف خودم که میگه از اندروید خام هم خام تره???

Mortazavi

سونی واقعاً بهترین پشتیبانی رو داره و دوستانی که حرفای صدمن یه غاز می‌زنن که خام یا خام تره بخاطر اینه که گوشی های خودشون تا ماه ها بعد آپدیت نمیشه و یا از لگ زدناش خسته شدن.

Rog1

چه قدر شنا شیرین بازی در میارین! شرکت سامسونگ میگه اگه باگی پیدا کردی بین 200 تا 200 هزار دلار جایزه میدن خو چرا پیدا نمیکنی؟ مورد بعدی اینه که مثلا چه قدر میخواد سرعت رابط سونی بیشتر باشه؟ من که دیدم اصلا فرق نداشتن

حالا میخوام از شما یه توضیح قانع کننده بدین چرا موارد زیر ( که میگم ) رو نکسوس 5x که مال گوگله و اندرویدش هیچ دستکاری ای نشده داره ولی پرچمدار 2017 سونی نداره!

1. پشتیبانی از ایکون شورتکات در صفحه قفل
2. Night light
3. Long press
4. Long press نسخه جدید و بهبود یافته که برای 8 اومد
البته اینجا حرف از امکانات پیکسل ها نشد چون اینجوری حداقل 6 مورد دیگم اضافه میتونستم کنم? واقعا متاسفم برای توسعه دهنده های رابط کاربری سونی که توانایی بهینه کردن این امکاناتو ندارن پس تو گوشی نمیزارن حتی توسعه های دهنده های شخص ثالث از اینا بهتر عمل میکنن
اتفاقا رابط کاربری سونی یکی از پر لگ ترین هاست و هرگز تو جایی بدون پیش بینی لگ میزنه ولی باز سامسونگ خیلی در وضعیت نرمال تری قرار داره

دست شما درد نکنه پیمان جان!!! اخه سونی کدوم چیزش مال اندروید خام بوده؟! خواهشا pure android رو اینقدر حدش رو نیار پایین!!!! حدود 170 برنامه مخصوص خود سونی هست ( حتی فون و مسیج و یا حتی ماشین حساب! ولی یه عده چون فکر میکنن ظاهرش مثل اندرویده پس مال اندروید هست! جالبه بدونی این عدد برای سامسونگ حدود 496 برنامه هست!!!)

Saeed Mohammadipouya

یک کلام سامسونگه خدای باگه

Rog1

هر هر هر خوشمزه میگه برای باگ 200 هزار تا جایزه میده بفرما پیدا کن
کسی دیگه نمیخواد شیرینی بزنه؟

Rog1

تا حالا سامسونگ داشتین؟ کی گفته اپدیت نمیشن! سامسونگ همیشه یکی از بهترین برند ها تو زمینه اپدیت های امینتی و ماهانه هست مثلا همین سونی توی دادن اپدیت امینتی اوریل رو حدود 22 روز از گوگل و 14 روز از سامسونگ دیر تر اپدیت داد البته الانم اپدیتای امنیتی رو بسیار ضعیف تر از بقیه شرکت ها ( منظورم همه شرکت هاست) رو میده

وقتی night light و air veiw و multi window و حتی long press و یا رابط کاربری جدید تنظیمات رو قبل از اینکه گوگل به فکر استفاده ازش بیوفته رو داره ( چیزای که فعلا ازش رام های سونی دار ها بی بهره هستن) اونوقت یه اپدیت سنگین برای چی میخواد؟ اره برای بالا بردن امکانات به صورت بهینه ( کاری که سونی نتونست توی اندروید 6 انجام بده و امکانات در حد اندروید 6 رو داشت ولی کندی بسیار زیادش واقعا عذاب اور بود)

Saeed Mohammadipouya

دقیقا موتفقم باهات

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان