حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گفته سامسونگ، ویژگی‌های قلم استایلوس در گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) پیشرفت خواهند داشت!

سری نوت (Galaxy Note) شرکت سامسونگ همیشه فراتر از یک گوشی هوشمند عادی ظاهر شده‌، به عقیده بسیاری سری نوت سامسونگ یک ایدئولوژی از طرف این شرکت است که بارزترین ویژگی‌های آن را می‌توان در قلم استایلوس (Stylus Pen) و صفحه‌نمایش بزرگ خلاصه کرد که این دو فاکتور اصلی و سازنده سری نوت می‎باشد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طرفداران و منتقدان شرکت سامسونگ بسیار مشتاق بودند تا بدانند این شرکت پس از اتفاقات تلخی که برای گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) پیش آمد، چه نقشه‌ و فکری را در ذهن خود برای جبران این اتفاقات می‌پروراند. آیا این شرکت می‌تواند بر مشکلات تلخ پیش آمده برای گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) فارغ آید یا خیر؟ شایعاتی در فضای مجازی پخش شده بود که قرار است سامسونگ قید سری نوت را بزند، حتی گفته می‌شد که بخاطر این اتفاق فروش گوشی‌های مختلف شرکت سامسونگ به کاهشی بی سابقه روبرو خواهد شد.

این انتظار بالا که از یک سو به دلیل فقدان گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) در بازار و از سوی دیگر به دلیل تجربه موفق سامسونگ در گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و اس 7 اج (S7 Edge) شکل گرفته بود، با عرضه محصولات قدرتمندی همچون گلکسی اس 8 (Galaxy S8)، گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) و گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) به بازار پاسخ داده شد.

گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9)

چیزی که بیش از پیش واضح و روشن است این است که مسیر موفقیتی که سامسونگ در آن گام به گام جلو می‌رود به همین نقطه ختم نخواهد شد و اتفاقات مثبت زیادی وجود دارند که قرار است در آینده با گوشی‌های هوشمند سامسونگ آن‌ها را شاهد باشیم. مسیری که از زمان گلکسی اس 6 (Galaxy S6) و گلکسی اس 6 اج (Galaxy S6 Edge) بنا نهاده شد و سال به سال موفقیتی بزرگ را برای این شرکت رقم می‌زد.

اخیرا شرکت سامسونگ در یک اطلاعیه خبری به این مساله اشاره داشته است که ویژگی‌ها مهم گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) همچون قلم استایلوس (Stylus Pen) آن،درآینده با پیشرفت‌های زیادی مواجه خواهند شد و صد البته این مساله برای موفقیت سامسونگ در بازار و دنیای تکنولوژی لازم و ضروری است.

این خبر توسط دو نفر از اعضا گروه برنامه ریزی محصولات جهانی سامسونگ در بخش گوشی‌های تلفن‌ همراه، به نام‌های بی‌جی کانگ (BJ Kang) و کیو کیم (Cue Kim) منتشر شده است که در ادامه این مصاحبه به این مساله اشاره کردند که فرایند برنامه ریزی برای توسعه، تولید و عرضه گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) بسیار شدیدتر و سخت‌تر از گذشته بود، چرا که این محصول حکم مرگ و زندگی یه به عبارتی دیگر، حکم شکست و پیروزی را برای سامسونگ داشت و این شرکت مدت زمان لازم برای تضمین حداکثر ایمنی لازم را افزایش داد.

 

ویژگی‌ها مهم گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9)

کیو کیم (Cue Kim)، عضو گروه برنامه ریزی محصولات جهانی سامسونگ در بخش گوشی‌های تلفن‌ همراه در ادامه اظهارات خود افزود، برای گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) که یک محصول مهم، استراتژیک و بسیار حساس بود ما تصمیم گرفتیم که بر بخش دوربین، سایز صفحه‌نمایش و قلم استایلوس (Stylus Pen) این دستگاه تمرکز کنیم و پیشرفت‌های مختلف را در این سه بخش گردهم آوریم.

دلیل این مساله نیز بسیار واضح و روشن است چرا که پس از تحقیقات فراوانی که از بازخوردهای مختلف کاربران نسبت به استفاده از محصولات به دست آوریم به این مساله پی بردیم که کاربران به دوربین قدرتمند،صفحه‌نمایش با کیفیت و با ابعاد بزرگ و امکانات جانبی را بیش از هر چیز دیگری نیاز دارند و معیار و فاکتور خرید تعداد بسیار زیادی از  کاربران برای خرید یک محصول یا یک گجت هوشمند این سه مورد است.

در ادامه، بی‌جی کانگ (BJ Kang)، عضو گروه برنامه ریزی محصولات جهانی سامسونگ در بخش گوشی‌های تلفن‌ همراه به این مساله اشاره کرد که اولویت اول شرکت سامسونگ ایجاد محصولی است که به بهترین شکل ممکن نیازهای کاربران را پاسخ دهد، این بدین معنی است که مصرف کننده، نیازها و اولویت‌هایش، برای شرکت سامسونگ بسیار مهم است.

وی در ادامه سخنان خود افزود که ما به صورت جدی به دنبال این مساله هستیم تا نیازهای مصرف کننده و کاربران و مشتری‌های خود را به شکل دقیقی مورد توجه قرار دهیم و پس از این بررسی کنیم که آیا فناوری‌های کنونی قادر به برآورده ساختن نیاز کاربران و مصرف کنندگان هستند یا باید به سمت فناوری‌های نوین گام برداریم.

او همچنین افزود که معمولا زمانی که پروژه ساخت یک نسخه از خانواده سری نوت به پایان می‌رسید، تیم مدتی را به استراحت مشغول می‌شدند و بعد از مدتی شروع به فعالیت در زمینه توسعه و تولید نسخه بعدی می‌کردند.

گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9)

اما پس از حوادث و حواشی پیش آمده برای گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) این روند کنار گذاشته شد و پس از این اتفاقات تیم‌های مختلف فعال در زمینه توسعه سری نوت سریعا شروع به توسعه گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) نمودند و این مساله بدون توجه به میزان دشواری و سختی و مشکلات ممکن در مسیر توسعه این نسخه از سری نوت به جلو پیش رفت.

شرکت سامسونگ در حال حاضر با توجه به رویکرد جدید خود در توسعه سری نوت، اکنون در حال توسعه نسخه بعدی از این خانواده می‎باشد و این بدین معناست که نسبت به قبل مدت زمان زیادی توسط سامسونگ صرف توسعه و تولید گلکسی نوت بعدی خواهد شد.

همچنین باید به این مساله اشاره کرد که سامسونگ به شکلی جدی به دنبال توسعه گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) و ویژگی‌های مختلفی است که برای قلم استایلوس (Stylus Pen) در نظر گرفته است. با توجه به زمان باقیمانده برای عرضه نسخه بعدی از سری نوت، این شرکت زمان زیادی در دست دارد تا یک محصول عالی و بی نقص همچون گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را به بازار عرضه نماید.

گرچه سامسونگ پس از حجم زیاد انتقادات وارده به محصول سال 2014 خود یعنی گلکسی اس 5 (Galaxy S5) تصمیم به تغییر در سیاست‌های کلی خود گرفت اما اتفاقاتی همچون شکست پروژه گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7)، این نکته را به سامسونگ یاد آور شد که همیشه نیاز به تصمیم گیری و افزایس کیفیت کاری است و این مساله محدود به زمان و مکان خاصی نیست، بلکه این شرکت باید با تمام توان مشکلات را پشت سر گذاشته و از همه لحاظ یک محصول بی نقص را به بازار عرضه نماید.

 

نظر شما کاربران در این باره چیست؟ آیا شرکت سامسونگ با عرضه گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) خواهد توانست تا موفقیتی بزرگ‌تر از گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را کسب کند؟ آیا سری گلکسی نوت  (Galaxy Note) را خریدارای خواهید کرد یا گوشی‌های دیگری را ترجیح خواهید داد؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

عالیه. البته این بیانیه ممکنه رو فروش گوشی های الان سامسونگ تاثیر منفی بذاره.

Peiman

بیا . دیدی گفتم. اینقدر هر نسل از نسل قبلی بهتره که آدم کلا بیخیال خرید سامسونگ میشه?

ahmad

من متوجه نشدم مثلا قلمش چیکار میخواد بکنه

Yas

همه مثل ما بى پول نيستن ك دادا
اونى ك درامدش خوبه
الان ٣٧٠٠ ميده نوت٨ ميخره و يكسال استفاده ميكنه و دوباره زمان نوت٩ اونو ميخره
ملت الكى ميگن نداريروز اول صف خريد نوت٨ و ك همه ديدين
تازه شايد اون زمان دوبرابر اون جمعيت هم اطلاع نداشتن از فروش نوت٨

Yas

ولى من خودم چون قلم ب هيچ عنوان ب دردم نميخوره اصلا سرى نوت رو نميتونم انتخاب كنم
فقط اى كاش اس٨پلاس هم دوربين دوگانه داشت يا عكاسيش در حد نوت٨ بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان