حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدیدی از هواوی میت 10 لایت (Mate 10 Lite) با رنگ آبی منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، هواوی

همان طور که از قبل می‌دانید، احتمال دارد که شرکت هواوی امسال در خانواده میت خود یک محصول ارزان قیمت نیز معرفی کند که از قبل با نام Maimang 6 در چین معرفی شده است، ولی امروز رندر جدیدی از این گوشی با نام میت 10 لایت منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

رندر این گوشی به صورت آنلاین نمایش داده شده است و رنگ آبی آن را به ما نشان می‌دهد، در حالی که هنوز مشخص نیست شرکت هواوی چه تعداد گوشی را در هفته آینده معرفی خواهد کرد. ما انتظار داریم نسخه لایت نیز در این خانواده معرفی شود و طبق رندر امروز این گوشی شباهت بسیاری با نسخه پرچمدار خواهد داشت.

هواوی میت 10 لایت

در واقع میت 10 لایت در گذشته نیز توسط یک خرده فروش اروپایی درز کرده بود و این تصاویر جدید با شایعات گذشته نیز یکسان است و یکی از ویژگی‌های این گوشی داشتن حاشیه مناسب مانند دیگر گوشی‌های سال 2017 است.

انتظار می‌رود تا میت 10 لایت دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی با نسبت ابعاد 18 به 9 و وضوح 2160 در 1080 یا همان تمام اچ دی پلاس عرضه شود و در داخل هم پردازنده کایرین 659 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار خواهد گرفت. در بخش دوربین انتظار داریم که در پشت دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی و در جلو دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی حضور داشته باشند که تقریبا مانند Maimang 6 است.

باتری این گوشی هوشمند دارای ظرفیت 3340 میلی آمپر در ساعت خواهد بود و احتمالا این گوشی از حافظه خارجی میکرو اس دی نیز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به NFC و جک هدفون اشاره کرد و در خرده فروشی‌ها گفته شده که نسخه اندروید میت 10 لایت 7.0 است ولی دیگر محصولات این خانواده توسط هواوی تایید شده که با اندروید 8.0 عرضه می‌شوند.

در هر صورت انتظار می‌رود میت 10 لایت اول در اروپا عرضه شود و قیمت آن چیزی در حدود 349.99 یورو ( 415 دلار در آمریکا) باشد. نظر شما درمورد عرضه نسخه لایت در تمام نقاط جهان چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

این مگه معرفی نشده بود؟؟؟؟

Sajad

این که رندره ولی اگه حقیقی باشه به نظرم پشت میانرده هاش قشنگتره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور