حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران پیکسل و پیکسل ایکس‌ال دارای فضای نامحدود ابری به صورت مادام‌العمر هستند

هنگامی که گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال در سال گذشته عرضه شدند، گوگل به صاحبان این گوشی‌های هوشمند وعده‌ی فضای نامحدود و رایگان برای تصاویر و ویدیوهایشان با کیفیت اصلی در Google Photos را داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در زمان معرفی هیچ زمان پایانی برای این فضای رایگان مشخص نشد پس هنگامی که گفته شد دارندگان پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 نیز چنین فضایی برای خود دارند اما تنها تا انتهای سال 2020، عرق از پیشانی دارندگان نسل اول پیکسل سرازیر شد. آیا فضای نامحدود آن‌ها برای تصاویر و ویدیوها با کیفیت اصلی پس از سه سال از بین می‌رود؟

بنا به گفته گوگل، پاسخ سوال مطرح شده نه می‌باشد. در حالی که تصاویر و ویدیوهای گرفته شده توسط پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 پس از سال 2020 در کیفیت بالا ( نه کیفیت اصلی) ذخیره می‌شوند تصاویر گرفته شده توسط پیکسل‌های نسل اول با کیفیت اصلی ذخیر می‌شوند. البته در نظر داشته باشید که کیفیت تصاویر ذخیره شده پس از سال 2020 در گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 تنها کمی افت کیفیت خواهند داشت.

این که نسل قبل یک گوشی هوشمند ویژگی‌های بهتری نسبت به نسل جدید داشته باشد اتفاقی نادر است اما دارندگان نسل اول گوشی‌های هوشمند پیکسل می‌توانند تصاویر و ویدیوهای خود را به صورت مادام‌العمر در کیفیت اصلی ذخیره کنند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

این که عادلانه نیست. خیلیا ممکنه به همین خاطر ترغیب بشن و پیکسل بگیرن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید