حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل برنامه باتری خود را در پلی استور قرار داد

گوگل همچنان به ساخت برنامه برای سیستم عامل خود ادامه می‌دهد که جدیدترین آن‌ها برنامه‌ی باتری این شرکت است و به تازگی در پلی استور اندروید قرار گرفته است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گوگل با ساخت چنین برنامه‌هایی قصد دارد تا نیاز کاربران سیستم عامل خود را برطرف کند و از طرفی آن‌ها را مجاب کند که از برنامه‌های خود این شرکت استفاده کنند. البته در حال حاضر همه‌ی کاربران نمی‌توانند این برنامه را دانلود و نصب نمایند و فقط دارندگان گوشی‌های پیکسل و نکسوس مجاز به نصب آن هستند.

برنامه‌های گوگل برای اندروید

محدودیت‌ها اما فقط به همین جا ختم نمی‌شود و علاوه بر شرط فوق کاربر بایستی در آمریکا نیز باشد تا بتواند برنامه باتری گوگل را نصب نماید که البته ممکن است در آینده برای تمامی مناطق آزاد شود. این برنامه اطلاعاتی از قبیل میزان کارکرد و زمان باقی مانده تا انتهای شارژ باتری را نشان می‌دهد.

برنامه باتری گوگل

قابلیت شخصی سازی نیز تا حد قابل قبولی برای این برنامه در نظر گرفته شده است و برای مثال کاربر می‌تواند تعیین کند که چه اطلاعاتی در نوار وضعیت به نمایش درآیند و یا می‌تواند روشنایی صفحه نمایش را بهینه سازی کند. بی شک در آینده گوگل این برنامه را با بروزرسانی‌های متعدد به ویژگی‌های بیشتری مجهز خواهد کرد و همینطور آن را برای کاربران بیشتری در دسترس قرار خواهد داد.

برنامه باتری

نظر شما درباره‌ی برنامه باتری گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من تاحالا از هر برنامه باتری که استفاده کردم تغییر خاصی ندیدم.این برنامه گوگل هم انگار قابلیت خاصی نداره

siavash-t

این یعنی رو بقیه گوشی ها هم جواب میده؟

Peiman

نه دیگه . تو متن اشاره شده فقط برای نکسوس و پیکسل هایی که در امریکا هستند

siavash-t

حدس می زدم. ولی گفتم محض اطمینان بپرسم.

Mortazavi

دوستان اسم برنامه دوربین گوگل چی هست و آیا واسه X خوبه؟

Mortazavi

تمام اینا تو برنامه باتری سونی هست بعلاوه استامینا هوشمند با سه سطح بهینه سازی مصرف باتری داره و به کار من که خیلیییییییی اومده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی