حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت جدید پلی استور اندروید می‌تواند جذاب باشد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | Android

فروشگاه نرم‌افزاری Google Play Store آپدیت جدیدی دریافت کرده و قابلیت جالبی ارائه می‌کند، چیزی که متعجبم چرا تا حالا در دسترس نبود! قابلیت جدید پلی استور حالا خیلی راحت‌تر و سریع‌تر ظاهر اپلیکیشن ها روی محصولات مختلف نشان می‌دهد.

قابلیت جدید پلی استور

هنگامی که در فروشگاه نرم‌افزاری Google Play Store یک برنامه یا بازی را باز می‌کنید، پایین صفحه معمولا چند اسکرین‌شات یا یک ویدئو می‌بینید که به شما محیط آن را نشان می‌دهد. اگر این بخش را تا انتها اسکرول کنید ظاهر آن را روی دیگر محصولات مانند تبلت، ساعت یا … نیز می‌بینید.

حالا اما با آپدیت جدید و همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، این تصاویر دسته‌بندی شده و خیلی راحت‌تر به ظاهر هر اپ یا بازی در محصولات دیگر دسترسی دارید.

فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی به زودی یک بخش جدید خواهد داشت که شامل نمایش حالت نرم‌افزار یا بازی روی محصولات مختلفی از جمله موبایل، ساعت هوشمند، کروم بوک، تبلت و حتی ماشین (Android Auto) است. با ضربه زدن روی هر کدام، خیلی سریع‌تر می‌توانید گزینه مد نظر خود را ببینید.

همچنین نظرات و امتیازهای کاربران بسته به پلتفرمی که انتخاب می‌کنید تغییر می‌کند. به عنوان مثال، اگر موبایل را انتخاب کنید، رتبه‌بندی‌ها و نظرات کاربران اندرویدی که آن را روی گوشی نصب کرده‌اند، مشاهده خواهید کرد.

این ویژگی هنوز برای عموم کاربران ارائه نشده است. در حال حاضر روی Pixel 6 Pro که دارای Android 14 QPR1 Beta 2.2 بوده، گزارش می‌شود.

انتظار داریم طی هفته‌های آتی این قابلیت برای همه کاربران قابل مشاهده باشد. قطعا اگر شما محصولاتی از پلتفرم‌های مختلف داشته باشید، این قابلیت برای شما مفید خواهد بود.

نظر شما درباره این قابلتی جدید گوگل پلی استور چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)