حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی تایید کرد: میت 10 (Mate 10) با اندروید اوریو عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، هواوی

روز به روز به معرفی خانواده جدید شرکت هواوی یعنی میت 10 (Mate 10) نزدیک می‌شویم، همان طور که می‌دانید این خانواده سه نفری است و نسخه ارزان‌تر آن در ماه گذشته با نام Maimang 6 در چین معرفی شده است. این بار هواوی تایید کرد که دو عضو دیگر با اندروید 8.0 عرضه خواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همان طور که می‌دانید هواوی تایید کرده است که این محصولات در تاریخ 16 اکتبر معرفی می‌شوند و شایعاتی در هفته گذشته درمورد عرضه این گوشی‌ها با اندروید پیش‌فرض 8.0 منتشر شده بود ولی امروز این شرکت در حساب کاربری Weibo خود اندروید اوریو را تایید کرد.

هواوی یک ویدیو کوتاه دو ثانیه‌ای را در اختیار ما قرار داد که به طرح چیپ‌ست جدید با هوش مصنوعی اشاره کرده است و در کنار آن علامت سیستم عامل قرار داشت که به دلیل کیفیت بد ویدیو مشخص نبود که چه چیزی است اما در متن ویدیو این طور نوشته شده بود:

 تجربه بهتر اندروید، با اندروید 8.0 و ترکیبی قدرتمند در 16 اکتبر #هواوی_میت_10 #مونیخ

انتظار می‌رود خانواده جهانی میت 10 با صفحه نمایشی با نسبت ابعاد 18 به 9 عرضه شوند. رندرهای گذشته هواوی میت 10 پرو هم تایید شده است و نسخه معمولی با همین طراحی ولی با اثرانگشت قرار گرفته در جلو عرضه می‌شود.

نظر شما درمورد خانواده میت 10 شرکت هواوی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

یادمه همین 3 – 4 سال پیش گوشی های هواوی معرفی میشد اصلا کسی باخبر نمیشد چون واسه کسی مهم نبود اما حالا کار به جایی رسیده همه نگاها به روز معرفی پرچمدار جدیدش دوخته شده?
این حجم از پیشرفت تحسین بر انگیزه

Mortazavi

تازه هیچ آپدیتی هم نمی‌گرفت یادمه پی6 که واسه خواهرم گرفتم بعد یک سال یه آپدیت گرفت و تازه نسخه اندرویدش بازم به روز نشد

Peiman

هواوی هر سال داره رابط کاربرشو بهتر از قبل میکنه طوری که با اختلاف بهترین رابط کاربری رو بین شرکت های چینی داره امیدوارم اندروید 8 نسبت به 7 تغییرات قابل توجهی کنه همونطور که 7 نسبت به 6 کرد

Mortazavi

اگر غیر از این میبود باید تعجب میکردیم و فروششو تحت تاثیر قرار می‌داد

ahmad

بنجل ساز چینی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور